anjelixa_fikk jente 14 mars :) Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Var på ultralyd på fredagen og etter å ha sett lenge og vel sa jordmora at det blir en jente tårene trillet og jeg takket jordmora..... hun bare lo og sa at det var vel ikke riktig å takke henne, men hun var ganske så sikker i sin sak så da må vi jo tro på det. Det hører med til historien at jeg har to nydelige gutter fra før og da må jeg si det var ekstra kos å få vite at nå kommer det en liten frøken.... Litt rart, siden jeg trodde det var gutt også denne gangen.
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 gratulerer=) fikk hvoite for en liten stund siden at min første fødte med 80% kjangse er en gutt å tårene rant her og=)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 blir ekstra gøy da.Gratulerer å mye.
tuppen og lillemor Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 ååååå så koselig... har oxo to gutter fra før så det hadde jo vært koz m jente.. skal på ul om litt over en uke.. spennende, spørs om jeg hadde trodd henne om hun hadde sakt det var jente..
<3 3 tette <3 Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 så kjekt vi fikk vite sist torsdag at vi får jente , har en gutt på 9 mnd fra før
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 jeg fikk også vite at det er ei jente i magen,har en gutt fra før så jeg ble skikkelig glad Lille jenta mi!! er veldig kjekt å få en av hver Velger å være anonym så de som kjenner nicket mitt ikke får vite det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå