Gå til innhold

Noen fra Trondheim?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg er også fra trondheim:-) uke 7. er 23 år jeg, og egentlig så ville jeg aldri ha unge. men nå sitter jeg her da og leser spent uke til uke om hva som skjer "der inne".

jeg var en tur til legen etter å ha fått en positiv hjemme test, men på legekontoret testet de negativt. dro hjem å testet en ny positiv. så neste gang jeg skal til legen, så tenkte jeg å vente til de kan kjenne livmoren hvis den neste også er negativ. er vel rundt uke 10 at dette kan kjennes, som jeg har forstått utifra litt lesing på nettet. eller hva mener dere jeg skal gjøre? var ikke noe morsomt sist å sitte der, mens legen sa nei desverre den er negativ. når hele meg ville rope at de tok feil:-(

Må si at det er nesten som om at jeg ikke tror jeg er gravid, merker ingenting på kroppen, men det kommer vel i god tid det også. Var hos legen for å få bekreftet en mistanke, hadde to tester hjemme først som viste at jeg var gravid. Legen kjente også på livmoren min at den var blitt større, og det tydet på at jeg var gravid. Fikk også se en liten prikk der inne når hun tok innvendig ultralyd, en bitte liten prikk inne i min mage, spennende. Men holder også på med eksamen, så har ikke så mye tid til å tenke på hva som er inne i meg, har sluttet å røyke da, tøft, men lettere enn de forrige gangene. Gleder meg bare til jeg begynner å få en mage som vises, så jeg jeg lyser "gravid"!

Forresten, de fleste hadde jo skrevet nettopp det.. Fikk akkurat vite at et søskenbarn av meg skal ha i mars/april, og søsteren hennes nr. 2 i juni! Morsomt! Mange tremenninger på samme alder.

Klarer nesten ikke vente med å fortelle alle at jeg er gravid! Må vel holde ut til uke 12..

Annonse

Er også i Trondheim... Jeg er 6uker på vei og skal til legen og, forhåpentlivis, få d bekrefta neste fredag... :) Har tatt 3 tester hjemme og alle er positive så....det er vel sant da :) Er forøvrig 26år og gleder meg til å møte andre "likesinnede" her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...