Gå til innhold

Jeg har endelig blitt mamma!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Linnea kom til verden fredag 13. oktober! Hun var 4605 gram, 55 cm lang og 39(!) i hodeomkrets. Kom til verden etter å bli satt i gang på termindag og ved vanlig vaginal fødsel.. Lang og tøff fødsel, men verdt hver eneste rie! Hun er det vakreste på jord og hennes mamma og pappa forguder henne! Vi er så takknemmelige og heldige.

Lykke til alle som går og venter - det er slitsomt å ikke få sove mer enn en time i strekk, men gud så lykkelige vi er! Dropper fødselshistorien da det ikke er nødvendig å skremme dere som venter. En vet ikke hva fødsel er før en er i situasjonen selv. Og alle opplever det nok forskjellig. Tusen takk til alle her inne for mange gode råd, støtte og masse humor når ting har vært frustrerende og vanskelig. Å bli mamma er det største på jord!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med datteren deres. Oisann, skal si hun var stor da!!!

Vi venter en gutt som skal være ganske stor. På kontroll på sykehuset sa legen at de har forsket på det med fødsler og størrelser, og de hadde funnet ut at det ikke skulle være verre å føde store babyer..... Jeg har klamret meg til dette siden, men nå klarer jeg ikke helt å tro på det lengre...

Kos dere masse, tenker du er glad for at ventetiden er over!

Skrevet

Skjønte at det var noe, da du plutselig ble borte herfra. Da ble det ikke noe møte på riksen da. Gratulerer så utrolig mye. Kan jeg få spørre hvorfor du ble satt i gang på termindagen? Jeg går her enda jeg, 9 dager på overtid i dag. Var hos jordmor på torsdag og ingen åpning. Jeg bestilte time til akupunktør jeg, og fikk time allerede samme ettermiddag. Seint fredag kveld gikk slimproppen, men ikke skjedd noe mer utover det. Fikk time til akupunktur igjen i dag, så var der for noe timer siden. Håper det kan hjelpe. Ellers har jordmor bestilt overtidstime til meg på riksen til torsdag, men håper veldig på at det skjer noe før det. Spennende minutter, timer, og dager i vente. Godt å høre at dere er vel hjemme og at alt er bra. Kos dere masse masse. Klem fra meg

Skrevet

Jeg ble satt i gang pga stort barn, men de trodde hun var 4000 gram.. Så feil kan de ta! :) Jordmødrene og legene på Riksen er bare helt fantastiske! Lykke til Puttipluttipott*på overtid*! Du er i trygge hender ihverfall. Vi hadde sex for første gang på 9 mnd kvelden før jeg ble satt i gang og det hjalp masse på modning sa legen min som så på meg dagen før, og satte meg i gang. Så det er nok noe i det. ;)

Skrevet

Oi, da tok de litt feil ja. Jordmor tippet ca vekt på nærmere 4000 enn 3500 i forholdt til størrelsen på magen min. Spent på hvor rett hun har. Godt at de satte deg i gang!!

Vi får bare ha sex i kveld også da, så får vi se, hihi. Da blir det 3 kvelden på rad, hehe. Kos dere masse masse!!

Skrevet

Tusen takk! Og kjør på med sex! hihi.. Skal følge med deg og lykke til! Nå skal jeg lure til meg en høneblund mens den stolte pappa spiller playsation med sin datter... En skal tidlig krøkes.. :D

Skrevet

hehe, gjør det. Viktig med søvn når man har muligheten!! Sov godt;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...