Gå til innhold

Første natt i stor seng...deres erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har fått stor seng i dag..

Har ennå ikke gått ut av den..men jeg sitter nå bare her og venter:P

Hva er deres erfaring? Kommer hun til å gå ut av senga ofte? Midt på natta? hmmm...blir artig dette;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida,d går nok så bra så:) 1 natta her,da va guten 2 år å 7 mnd,d e itj så leng sia,å d gikk kjempefint,han sovna,å sov helt t neste dag!å sånn har d fortsatt etterpå åsså,han søv roliar no ette han fikk stør seng:)

Skrevet

Det gikk kjempebra i natt...håper det går bra i natt også :)

Hun sto opp to ganger..ene gangen bare løp hun tilbake til senga, andre ville hun ha kos.. :)

I dag har hun ligget i senga hele tiden:)

Skrevet

Jenta vår på 2,5 år hadde besøk av noen av sine søskenbarn i dag, de lærte henne å klatre ut av sprinkelsenga..... Så nå må hun nok begynne å sove i stor seng hun og... Men hadde jo tenkt at hun skulle det om ca 1 mnd uansett da, lillesøster trenger den senga om et par mnd nemlig... Blir spennende se hvordan det går... hun sover fortsatt på dagen og, tviler på at det går smertefritt når hun kan gå ut av senga si....

Skrevet

hehe, de søskenbarna altså ;)

Lykke til :)

Skrevet

Vi begynte med stor seng for ei uke siden. Første kvelden var hun oppe 15 ganger:-)) Vi måtte "true" henne med å sette inn sprinkelsenga igjen og da var det slutt på renninga.....Har stort sett gått greit, men kommer inn til oss endel ganger på nettene. La henne inn i senga si igjen, etter en times tid hos oss inatt, men hun kom tuslende tilbake....Litt kos også da, men uholdbart for meg sånn i lengden. Hun ligger som LIMT inntil meg:-) Kommer seg nok etterhvert. Hun er iallefall veldig fornøyd med løsningen:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...