Gå til innhold

Montro hvor langt jeg er på vei....?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fant for en uke siden ut at jeg var gravid, men har ikke vært hos legen enda. Jeg lurer fælt på hvor langt jeg ca kan ha kommet....

Jeg har vonde pupper, mensen uteblir selvfølgelig, søtsjuk og det murrer veldig i magen min. Kjennes nesten ut som om det romler.

Jeg har ikke vært kvalm en eneste gang, men har hatt følelsen av å besvime et par ganger. Kanskje en måneds tis siden jeg først følte det.

Mensen min har alltid vært veldig ustabil, så jeg har ingen anelse om jeg er 1,2 eller 3 mnd på vei? Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når begynte du å mistenke det? Jeg har tidligere hatt det som deg, så jeg ble sendt på ul. Iflg menstermin ville jeg vært tre måneder, men var bare seks. Hadde ingen symptomer. Siden du har symptomer så er det vel sannsynlig at du er mer? Kanskje en åtte uker.

 

Bestill time hos lege, du, så får du avklart dette! Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kanskje hatt mistanke et par ukers tid, men siden jeg ikke har kastet opp så har jeg vel egentlig ikke tenkt så mye på det.

Jeg har også liksom tenkt at det er et par måneder som liksom høres riktig ut. Men jeg må ha vært utrolig heldig som ikke har hatt noen "symptomer". Frisk som en fisk. Utrolig trøtt en gang i blandt da, men det er jo ikke no. Helt fantastisk å kjenne sånn i magen:-)

Gleder meg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange som er flere uker på vei uten å ha sympt,så det kan jo hende du er et stykke på vei...? ;)

Jeg også går rundt og lurer på hvor langt jeg er på vei... Jeg har i mange uker vært forferdelig trøtt!! Har hatt problemer med å holde meg våken på jobb,-ikke noe særlig! Jeg har vært endel plaget av kvalme, men har ikke kasta opp, magen har vært helt merkelig, har vært 10 ganger så aktiv som den pleier å være! Forrige mens varte kun 3 dager, mot normalt ALDRI under 7 dager !!! Så jeg gleder meg veldig til jeg skal til legen, da jeg fikk alle disse sympt før jeg skulle blitt gravid, hvis det skulle vært for 3 uker siden.....! Håper legen enten kan si at jeg er lengre på vei (for det kan han kanskje kjenne på str av livmora,eller???), eller at han blir så usikker at han søker meg i ul snart.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...