ingru Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Sist brukte vi MAM smokker. Vet jo ikke enda om dette barnet vil ta smokk da, eller har behov for det... Hvilke smokkemerke vil dere bruke om det blir aktuelt?
Snupidupi Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Frøkna bruka MAM og det funka fint... så det bi nok det denne gangen å...
CiljaS Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Ingen peiling!!!! Får prøve den mam smokken vi fikk i apotek pakka. Tror det var MAM. Ler, har ei venninne som har ei hel skål full av smukker, datteren hennes var meget sær på det og de brukte evigheter på å finne en hun likte.. Kanskje hun egentlig ikke ville ha smokk...
Ylva og Mathilde Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg brukte smokk til jeg var 4(!!), og hadde mye glede av det, så jeg håper egentlig at datteren min vil ha det også. Velger nok MAM sine, for de har minst 'rundt' såvidt jeg har sett, og er så kjedelig med smokkeutslett. Har derimot et lite dilemma på hvorvidt jeg skal bruke latex- eller silikonsmokk.
marguritten Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 jeg syns MAM er ganske dyre.så jeg tror jeg går for noen billigere. men som likevel er "flat"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå