Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg er veldig usikker på hvordan bebisen min ligger. Jordmor på sykehuset sa hun trodde hun lå i sete i uke 32,men noen få dager senere på kontroll mente legen hun lå med hodet ned. Men,har ikke vært noen forandring på hvor jeg kjenner spark,så er veldig usikker nå. Skal på kotroll den 26,så blir spennende da.Håååååper hun ligger med hodet ned,ellers får jeg panikk!
ingru Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Han låg med hodet ned mandagen iallefall Er samme bevegelsene så regne rmed han gjør det fremdeles!
popkind Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Min lå med hode ned på torsdag, men nå kjenner jeg sparkene helt anderledes - HJELP ..... har hun snudd seg????
Snupidupi Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Hodet lå ned på onsdag da æ va hos legen, men det va ikke fæsta...
2011ee Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Min snudde seg i uke 32, men snudde seg igjen (fløltes sånn ut...) etter noen dager, nå i går snudde hun seg igjen, ned meg hodet...nå kjenner jeg hikking langt nede, og kjenner hodet snur på seg der nede.
Soppen Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 var hos jordmor på torsdag og da mente ho at det var for tidleg til å kjenne noe enda.. men ho trodde ho kjente ryggen på siden.
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg vet ikke enda jeg, jm trodde rumpa ned og legen trodde hodet ned.... :-( Men Viventeridesember- hvordan er sparkene til bebisen ved tverrleie??? har begynt å lure, da jeg stadig kjennrt spark på begge sider av magen, langt ut til sidene liksom....
tøtsi Skrevet 21. oktober 2006 #9 Skrevet 21. oktober 2006 Tverrleie her også... akkurat begynt på uke 35, så håper han legger seg "riktig" snart....
noepågang FØDT Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 hode ned.. han har ligget sånn ei god stund.. e i uke 35. trodde lenge rompa var hodet. men hodet føles jo mye hardere ut,og rompa stor og myk hodet hadde ikkje fæsta sæ på jordmorkontroll på tirsdag. har hørt at av og til fester ikkje hodet seg før rett før fødtslen starter.. ? æ veit ikkje. ut kjæm han nok uansett
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 Jordmor sa rumpa ned til meg,og legen sa hodet ned...så jeg aner ikke jeg.Syns det er så vanskelig å kjenne. Kjenner noe stort oppi ribbena,også kjenner jeg noe stort som sklir frem og tilbake nedi bekkenet.Men,hva som er hodet og hva som er rumpe aner jeg ikke.... Jeg kjenner hikking langt nede da.Betyr det at hodet er nedi der eller?
nina! Skrevet 22. oktober 2006 #12 Skrevet 22. oktober 2006 Min har lugge med hodet ned siden aug. Dette er mitt 4 svangerskap og alle mine har lagt seg ned tidlig. Nå er jeg i uke 32 og den største forskjell fra de andre sv er at jeg ikke har kynnere el åpning enda, er vant å gå rundt med 1 til 2 cm i noen mnd før fødselen
popkind Skrevet 22. oktober 2006 #13 Skrevet 22. oktober 2006 Hvis du kjenner hikking langt nede, høres det ut som hode ligger nedover, honningmelon!!
desemberbebis & gullene Skrevet 22. oktober 2006 #14 Skrevet 22. oktober 2006 den lille jenta vår ligger i hvert fall med hode ned, og det har hun gjort i godt over en mnd nå... hun liker det tror jeg... og deter mammaen veldig glad for, bare hun ikke velger å snu seg på slutten...
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 22. oktober 2006 #15 Skrevet 22. oktober 2006 ifg legen hadde gutten snudd seg for en uke siden.. er i uke 31 nå. følte faktisk at noe var annerledes, en del av sparkene gjør ganske vond nå.. han har føttene på min høyreside
Blinkimom Skrevet 22. oktober 2006 #16 Skrevet 22. oktober 2006 Han her har lagt med hodet ned på de siste kontrollene. Satser på han ligger slik enda
Tess30 Skrevet 22. oktober 2006 #17 Skrevet 22. oktober 2006 ho ligg me hode ned, men det e ikkje festa...Va ikkje vanli at d festa sæ før uke 36-38 sa jm tell mæ!!
MM med spire Skrevet 22. oktober 2006 #18 Skrevet 22. oktober 2006 På de siste kontrollene har han ligget med hodet ned, på høyre side av magen... Han snur og vrenger mye på seg, men faller som regel tilbake til høyre side... Liker seg nok godt der nede )
Vifikkiaugust Skrevet 22. oktober 2006 #19 Skrevet 22. oktober 2006 Hun ligger med hodet ned og har gjort det hele tiden har det virket som. Hodet har ikke festet seg enda.
Ma&Ae Skrevet 22. oktober 2006 #20 Skrevet 22. oktober 2006 Hos en venninde lå ungen i seteleie helt til to dager før fødselen , da snudde han seg:) så tror ikke det er mulig helt til siste slutt;) Men jordmor sa sist jeg var det at det værtfall ikke var vanlig at dem festa seg før uke 36.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå