Gå til innhold

Vaksinering, eller ikke ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, har jo hørt så mye rart om vaskiner i det siste. Fikk ett tips fra min søter om å lese på fritthelsevalg.org, og det sto det mye skremmende om vaksiner. Jenta mi på 17 mnd har jo fått trippelvaskinene osv, samt 2 doser med prevenar, skal ha den siste nå i desember. Men kan ikke si jeg har så lyst til å gi henne den siste dosen etter jeg leste litt om denne vaksinen...

Hva med dere ?? Har dere vaksinert barna eller ikke ??

Blir så utrolig frustert over all skriveriene både for og imot vaskinene.

Hilsen bekymret mor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat det samme problemet nå. Min jente har fått vanlige vaksiner hos helsesøster, og 1 prevenar. Skulle hatt den andre nå på torsdag men hun er så forkjølet så det måtte jeg avlyse. Men hun må jo ha ny time så snart hun er frisk. Det er vanskelig synes jeg. Men hvis jeg ikke vaksinerer så kommer jeg til å gå rundt og være redd for hjernehinnebetennelse. Tenkte jeg skulle snakke litt med legen når jeg ringer for å bestille time. Men det er jo så mange ulike meninger så man kan jo bli gal.

Skrevet

Jeg har vaksinert jenta mi, og skal ta MMR til uka, og siste dose Pravanar etter 14 dager. Har lest mye jeg også, og er skremt av begge deler egentlig. Det virker uansvarlig å ikke vaksinere henne, samtidig som at det er skremmende å vaksinere henne også. Syns dette er forferdelig vanskelig, men jeg har altså valgt å vaksinere.

Skrevet

Enig med deg i at det er litt skummelt, men tenk på følgene om man skulle slutte å vaksinere alle barn bare pga at NOEN kan reagere..! Da ville alle de livsfarlige sykdommene komme tilbake, som man faktisk døde av før... Vet ikke hva som er verst jeg altså...

Dessuten er det faktisk noen få barn som ikke KAN vaksineres (pga allergier og nedsatt immunforsvar) og det er uansvarlig og urettferdig ovenfor disse barna å si nei til vaksine..!

Er ikke super-for vaksine, men velger allikevel å vaksinere mine barn... Tar heller milde bivirkninger enn risikoen at skumle, dødelige sykdommer kan gjenoppstå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...