Gå til innhold

Please svar... festeblødning eller TR?

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på p-piller for 23 dager siden. Har ikke sett TR på over 2 år, så jeg husker egentlig ikke hvordan hun var. :)

Etter mine beregninger og symptomer så er jeg ca 6-7 DPO. Hadde masse stikkinger i magen og EL-slim sist fredag og lørdag.

Dermed så venter jeg ikke TR før uti neste uke en gang, men i dag fikk jeg litt rosa utflod på papiret da jeg var på do. Det var ikke mørkt slik som TR bruker å være, men helt lyserosa.... Mener å huske at jeg hadde det slik da jeg ble gravid med nr 2 - en liten festeblødning ca en uke før forventet mens.

Hadde ganske kraftige murringer i magen tidligere i dag, men nå er de helt borte. Festesmerter???

Hva tror dere?

Er litt spent nå ja.... men det gjør ingenting om TR kommer heller da. Kan jo være kjekt å få greie på syklusen før man blir gravid.

Ha en fin lørdagskveld!

Fortsetter under...

Oi, så spennende!! :) Lykke til! :D

Jeg går og venter på tr i disse dager. Enten så hadde jeg en festeblødning for en ukes tid siden, eller så drømte jeg det, jeg har faktisk ikke klart å finne ut av det. :P Noen ganger er jeg så trøtt om morran at det føles som en drøm, var på do og gikk og la meg igjen. MEn finner det jo ut etter hvert da..

Nå har jeg vært på toalettbesøk flere ganger uten at det har kommet mer blod. :)

Har også lest gjennom alt jeg finner på nettet om festeblødninger, og ut ifra det jeg har lest så virker det som det er vanlig at de kommer ca 1 uke etter EL. Det stemmer bra med min beregning!

Da skal jeg vente 1 uke med å teste meg. Håper bare at TR holder seg bortevekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...