Gå til innhold

Bilde av jenta mi som er født i uke 27

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååh, det var utrolig godt å se! Har selv en liten tass som er født i uke 27, og er spent på om han vil se annerledes ut på noen måte. Jenta di så i hvertfall ikke rar ut på noen som helst måte. Hun var helt utrolig søt, jeg ble jublende glad da jeg så bildet!

:)

Skrevet

fiiiiiiiiiin :o)

Skrevet

Så godt å høre, jeg og å synes det var kjekt å se bilder av andre som var født for tidlig, og se at dem faktisk ble store :-) Synes det var vanskelig å forestille meg at hun faktisk skulle bli en helt vanlig baby... he he... ikke så lett å tenke seg når du sitter der med en baby på 1kg liksom :-) Nå er hun 9mnd gammel, like stor som en på 9mnd, men utviklingsmessig på 6 mnd stadiet, noe jeg har fått høre er helt normalt :-) Lykke til med gutten dim !!! Hvor gammel er han nå?

Skrevet

så fiiiiin! så stor og blid :)

Skrevet

Ja, det er ikke lett å se for seg at han skal bli skikkelig stor gutt! Nå er han 12 uker, og det er bare en uke igjen til han skulle blitt født. Skal bli godt å komme forbi den uka! Han veier nå 2900g, og veide 1000g da han ble født så jeg synes jo egentlig han er blitt kjempestor allerede! Jeg har hele tiden hatt som mål at han skal veie 3 kg ved termin så det ser ikke umulig ut det nå. Gleder meg til han blir sånn ordentlig godbaby- sånn som snuppa di så ut :) Vi koser oss nå også vi, det er ikke det det står på, men du skjønner sikkert hva jeg mener.

:)

Skrevet

Bollekinn da :))))

Hun har i alle fall mistet de typiske prematur trekkene i ansiktet.

Go lita pie :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...