Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Del Skrevet 21. oktober 2006 Eller for oppbrukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 21. oktober 2006 #2 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg synes Sara er oppbrukt men det er fordi jeg vet om så mange små som heter det her. Du må jo se det an der du bor om du kjenner menge andre med samme navn osv. (ikke gøy å komme i klasse med tre som heter det samme) Men om det er det navnet du liker best så ville jeg valgt det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 22. oktober 2006 #3 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg igjen kjenner ingen under 25 som heter Sara, så jeg synes det er et kjempefint navn. Det går jo an å sjekke fylkesstatistikken på ssb for å se hvor populært Sara på dine trakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volve Skrevet 23. oktober 2006 #4 Del Skrevet 23. oktober 2006 Sara er veldig fint, men nettopp derfor veldig mye brukt! Tror det er blitt veldig vanlig over hele landet for det har ligget høyt på navnestatistikken de siste årene. Det går jo an å ta et mellomnavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fallerifallera Skrevet 23. oktober 2006 #5 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg synes Sara er nydelig og driver sånn delvis og overtaler samboeren min hvis det blir jente.. Jeg vet jo at det er veldig mye brukt, men rundt her vet jeg faktisk ikke av noen småttiser som heter det! Og akkurat det har jeg litt peiling på siden jeg er på sykehuset nesten hver uke og tar bilder av stolte mødre og deres nyfødte! Der er det forresten mange morsomme navn som popper opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #6 Del Skrevet 23. oktober 2006 Sara er fint syns jeg. Funker på mange språk og er et navn med lang historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå