* mamma til 2 prinser* Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg plages skikkelig her jeg sitter..Får det bare når jeg sitter,ikke i stående stilling..Baby`en presser skikkelig opp mot ribbena på den ene siden...aaaau...bare 5 dager til termin,men den kan gjerene komme nå,for jeg klarer ikke sitte i ro..!Åh..måtte bare få syte litt.....flere som har det slik??
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 JA!!!! er vondt når h*n sparker opp mot ribbena, og er "sår" oppunder ribbena hele tiden. Har termin dagen før deg, og knøttet har ik sunket ned så magne min er "skyhøy" i tillegg er jeg bare 1.60 og babyen har dermed ikke all verden plass inni der.. Jeg vil føde nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ballong Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Begynte i dag på høyre side. Vondt å trekke pusten dypt...nei...nå er det nok.....kom ut!
Puttipluttipott*har født* Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Jaaaaa, på venstre side. Har et punkt han treffer hele tiden, og det er så sårt og ømt og veldig ubehagelig. Nå skal det bli godt å få igjen magen sin, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå