**Håper** Skrevet 21. oktober 2006 #1 Del Skrevet 21. oktober 2006 Vil bare si at jeg tenker på dere og at formen deres er bra. Nå har jeg virkelig blitt syk. Har jo brygga på noe siden onsdag kveld, men brøyt ut nå. Fryser, fått feber nå, værker i hele kroppen, kvalm, slapp og i tilegg stikker det godt nedi magen nå. men har ingen forhåpninger. Nå skal jeg bare holde senga. Sendte ut gubben for jeg trenger å være litt alene. Sov lite i natt for han snorka som bare det og fikk hostekuler. Hehe. Huff. Så er ikke helt i humør i dag nei. Ønsker dere en fortsatt fin helg. Stor klem fra meg til dere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6774688-kj%C3%A6re-lone-og-trine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #2 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hei snuppelure Æsj, så trist å høre at du har blitt skikkelig syk Usj, gubber som snorker.. Ja, jeg vet hvordan det er... Men motorsag er værre.... Kom hjem etter en mildt sagt helvetes masete nattevakt (fra kl 4 og utover... ) og JODA, når jeg får sovet TO timer, så starter jaggu meg naboen opp motorsaga si og skal skjære ned hele skauen ved fjøset hans.. Det er jaggu meg noe å begynne med så tidlig på morran.... Men jeg sovnet etterhvert igjen og sov til kl 16.30.... Så nå er jeg på jobb... Igjen.. UIUrk.. Ellers har formen vært bra, men merker at nattevakter ikke r noe særlig for meg lenger.. så det blir nok en liten avsløring til sjefen mandag morgen... (føler ikke det er forsvarlig når jeg er så trøtt og sliten... Og jammen kom ikke den grusomme kvalmen i dag også da... ) God bedring juhu Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6774688-kj%C3%A6re-lone-og-trine/#findComment-6778506 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lone35 =0) Skrevet 22. oktober 2006 #3 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei Juhu Så ikke innlegget ditt før nå. Var på 90-årsdag i går, så vi kom ikke hjem før ganske sent. Nå er jeg hjemme alene med barna for sambo er på en lang kjøretur og kommer ikke hjem før i morgen kveld. Det blir vel NRK1 og Leger Uten Grenser i kveld. Ikke mye annet å se på. Formen min er kjempebra. -Stakkars deg som ble bitt av influensatrollet. Apropos snorking så har jeg en kaffekjel ved siden av meg om natten. Det putrer ut av ham..*ler høyt* he he :0) Virkelig kjedelig at du skulle bli så dårlig altså. Bort med influensatrollet!! Bort Bort!! Teller du dagene til du skal teste nå da eller? Skal du vente til IKM med testen? Kanskje like greit det. For en negativ test et par dager før trenger jo ikke være rett engang. Koster bare så mye penger de ordentlige testene altså. Så koselig at du ropte på oss her inne. Håper sånn at du følger etter oss inn hit i uka som kommer. For det var den 27. ikke sant? Eller den 29.? Uansett så savner vi en solstråle som deg fast her inne. Godbedringklem til Juhupia fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6774688-kj%C3%A6re-lone-og-trine/#findComment-6784585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Håper** Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei hei igjen Lone:=) Først, tusen takk for omtanken. Ja dette er forbanna dritt. Fått i tilegg diarè i dag og halsbrann. Så jeg har "bodd" mye på badet i dag:=( Eneste jeg får i meg er blåbærsaft. Men det går nok seg til. Håper formen er mye bedre til i morgen. Oi, så dere var i 90 års lag i går ja. Var vel hyggelig tenker jeg. Så utrolig godt å høre at formen din er så bra nå. Det er jo bare drømmen da. Jeg har IKM lørdag eller søndag. Men vettu, jeg kommer til å teste fredag morgen jeg, med morgenurin. Men vet at det kan gi feil utslag. Men har 3 tester liggende. Litt morro å teste , selv om jeg ikke har så tru på at jeg er gravid nå. Men lov å håpe. Jeg klarer ikke å vente helt til søndag med å teste. Kan jo være at jeg får mensen tidligere også. Vi får se. Blir spennende i hvertfall. Får kose deg masse i kveld med barna du da mens din mann er borte. Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6774688-kj%C3%A6re-lone-og-trine/#findComment-6784654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #5 Del Skrevet 22. oktober 2006 JUHUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIA!!!! Jeg håper såååååå MASSE at du kommer inn hit snart... Jeg er her ekstremt lite om dagen, men det er på grunn av alt det negative her inne på tri 1. Trodde man skulle glede seg over å være gravid jeg, men istedenfor blir det trykket opp i trynet på en ang MA og SA og alt det der. Jeg ble jo livredd og hysterisk til slutt.. Herre min hatt.. Men nå er jeg kanskje inne her en gang pr dag.. Kanskje.. Og svarer på litt innlegg, så stikker jeg igjen.. Og det burde jo ikke være slik... Legen min sier at han har hørt at mange blir kjempestressa av å være her inne... VI TRENGER DEG HER JUHUJENTA!! !!!!!! Så får vi inn litt positivt også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6774688-kj%C3%A6re-lone-og-trine/#findComment-6784756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lone35 =0) Skrevet 22. oktober 2006 #6 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei Trine Jeg leser ikke de innleggene som er merket sa og ma. Klart noen er uheldige, men må de utbrodere det på denne sida. Kan de ikke snakke om det på sa og ma-sida? Ja man kan jo si det i en bisetning her inne altså, men ikke ha egne innlegg. De andre som nettopp er kommet inn hit og smiler gravide, blir jo vettaskremte. -jeg prøver ikke å tenke på det. Sitter det så sitter det, tenker jeg. God form er jeg også, så jeg våger å tro at alt går bra jeg. :0) Men det der med skrekkhistorier er typisk altså. Har du ikke hørt skrekkhistorier om fødsler enda så kommer vel de også snart. Når det blir offentlig at dere venter barn, kommer det 'ørti kvinner og skal fortelle om sine tøffe fødsler og hvor nær døden de trodde de var. -Jeg har født to ganger, og selvfølgelig var det vondt, men smertene er borte tvert ungen er ute. Du er sterkere enn du tror!!!På slutten er du så lei av å være gravid at du gleder deg til å få vondt dvs til at fødselen starter :0) Hvordan går det på jobben med tunge løft og sånn? Blir du ikke ekstra sliten av lange vakter? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6774688-kj%C3%A6re-lone-og-trine/#findComment-6784908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Håper** Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei kjære Trine:=) Åååå, så koslig å høre fra deg også. Har vært lite her inne denne helga siden jeg ble syk. Men jeg pleier meg selv og skal bli frisk. Ja jeg ser at det er mye snakk om SA og MA her inne. Og det er ikke mye positivt for alle som går gravide. Man blir jo redd. Men vettu, det er så liten sjanse for at det skal gå galt. Og går det galt, så er det som regel noe galt med fosteret, noe som er heldigvis veldig sjeldent. Prøv å overse de innleggene så du slipper å lese og bekymre deg så mye. Ja om jeg er gravid nå så kommer jeg over hit innen helga som kommer. Jeg kommer til å teste fredag morgen med morgenurin. Men vet at det kan være for tidlig. Men jeg kommer ikke til å klarer å vente helt til søndag. Har egentlig ingen tru på at jeg er gravid, så jeg er forbredt på det. Hvordan er det med deg nå?? Jobbet mye denne helga du. Være forsiktig nå da så du ikke sliter deg ut. Tenker på deg skal du vite. Vil inn hit til dere. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6774688-kj%C3%A6re-lone-og-trine/#findComment-6784968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #8 Del Skrevet 22. oktober 2006 Håper du blir frisk snart da Få den dumme diareen og slikt til å forsvinne... Blanding av farris og eplenektar er gode greier Jeg snakket med gyn når jeg hadde vært på innvndig UL og han sa det var veldig sjelden at det skjedde... Så jeg overser de innleggene som kan inneholde dette.. Siden det er første gang så er jeg jo litt spent fra før liksom, og trenger ikke gjøre det værre.. Hehehe Joda, jeg har siste nattevakta mi i dag.. HELDIGVIS, merker at lunta på natterstider ikke er ekstremt lang.. Og har måttet telle til 10 utallige ganger i natt.. ei dame som ringte på hele TJUEFEM ganger i natt fordi hu kjedet seg.. Når jeg fikk snudd hu, og lagt hu godt til rette og pute mellom bena osv.. så sier hun; "du vet du hva?? Jeg tror faktisk jeg må på DO jeg........" ER DET MULIG!!!! Bare tiende gang i løpet av 2 timer.. Hehehe.. så i dag håper jeg det er gjort noe med medisinene hennes.. Eller at de har klart å holde hu våken på dagen.. Sover ekstremt mye om dagen, i går og i dag har jeg sovet til 17 etter nattevakt.... Haff, stakkars samboern er livredd for å vekke meg, for han vet at jeg er så sliten.. Men fra mandag av er det slutt på nattevakter.. Blir fritatt for det heldigvis.. Lite kvalme foreløpig, men har merket det litt når jeg står opp.. så gumler mandler og rosiner Ble langt dette her gtt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6774688-kj%C3%A6re-lone-og-trine/#findComment-6785183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #9 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei Lone Har savnet deg her inne.. Vært inne innimellom for å se om du er her, for da skulle jeg skravlet litt med deg.. Jo, jeg syns også at de kan benytte egne sider til det. Ikke bare jeg som blir skremt av det her inne.. Jeg tenker også, sitter det så sitter det.. Og det så ut på UL at den satt bra (som gyn sa og kunne se.. ) Men det var litt lite, så det kan nok hende at du vinner terminkonkuransen.. Mulig at jeg blir flyttet 7 dager utover i juni. Men skal tilbake dit 28.november så da får vi se om hjertet banker fortsatt Hehehe.. Jeg har hørt masse skrekkhistorier om det å føde, men de sier alle sammen at alt som var av vondter ble borte når bebisen først var ute Men har hørt mange fine fødselshistorier. Jobben er slitsom om dagen. Natt til lørdag var kjedelig, men hadde en traumepasient som måtte observeres konstant i forhold til brudd i rygg, bekken og thorax. Så det var hver halvtime..... Ambulansekjøringen blir det mer slutt på fremover.. Jeg kan ikke løfte noe særlig, og det blir bare slitsomt for makker... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6774688-kj%C3%A6re-lone-og-trine/#findComment-6785246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lone35 =0) Skrevet 23. oktober 2006 #10 Del Skrevet 23. oktober 2006 Heisann Jenter Jeg har vært hjemme i dag. Minstejenta er syk. Hun har øyekatarr og er så forkjølet. Vet ikke om jeg kan sende henne i barnehagen i morgen heller. Vi får se. Ellers så kjenner jeg at dongeribuksene strammer. ihvertfall de jeg har på i dag. Måtte åpne glidelåsen da jeg kom hjem i stad. Var rett og slett vondt. Det begynner å vises. jeg er helt sikker. Vi kan ikke utsette å fortelle det til foreldrene hans lenger, da tror de jeg gomler bløtkake til alle måltider. Eller så spør de snart. he he.. Nå er det bare 4 dager til Juhu står med testen i hånda. Såå spent jeg altså. Her kommer dagens dryss av babystøv**************************************************************************************************************************************************************************** Ellers så håper jeg at du Juhu føler deg bedre i dag. Trine , du får hvile deg når du kan. Jeg har sjøl sovet i morges etter at gutten dro på skolen. He he..såå søvnig.. Bimmes litt senere Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6774688-kj%C3%A6re-lone-og-trine/#findComment-6798433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Håper** Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei igjen kjære Lone. Næmmen stakkars jenta di da. Bra dere har holdt dere hjemme i dag og som du sier, det kan være lurt å være hjemme i morgen også for sikkerhetskyld. Formen min er ikke bra enda. Jeg må ha fått et skikkelig hissent virus eller bakterie i kroppen min. Har nå hatt diarè i 2 dager og det gir seg ikke. Er så lei. Men heldigvis har jenta mi blitt frisk igjen. Men min kjære har blitt smitta av meg så han har også fått diarè. Det er jo supersmittsomt. Så dattera mi skal sove hos sin mormor i natt. Ja nå er det bare 4 dager igjen til jeg kan teste. Bare ikke mensen har kommet til da eller at jeg tester for tidlig...Måtte ta samarin i natt fordi jeg hadde så halsbrann. Så nå syntes det at du er gravid:=) Så koslig. Magen kommer jo fortere siden det er ditt tredje svangerskap. Stor klem fra meg til deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6774688-kj%C3%A6re-lone-og-trine/#findComment-6798592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lone35 =0) Skrevet 23. oktober 2006 #12 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kjære Juhu! Diare' huff og huff! Man bor jo på do da jo! Håper dere har to doer ettersom dere er to om samme diagnosen. *må smile litt* :0) Men det er kjempefint at moren din kan passe jenta i natt da. Ingenting er så fælt som å være syk og samtidig ta seg av barn.. huffetihuff. Jeg skal fortelle deg noe tragikomisk; en gang hadde jeg mensen fikk diare utpå dagen og blærekatarr til kvelds! Det var moro kan du tro! Blod,skit og vond tiss he he he he*kan le av det i ettertid* Men det verste var at jeg var borte og ikke hjemme da det skjedde. Huff..jaja, det var den gang. :0) Ja jeg synes at det vises på magen i allefall. Når jeg stiller meg i profil foran speilet så står magen betydelig mer ut enn for fjorten dager siden. Må vel på buksehandel før jeg kommer til 12.uke jeg... Sambo hadde lyst til å holde dette litt hemmelig. Men jeg må innrømme at nå vet 3 av mine søsken det, og mamma. Hehe.. klarer ikke å holde på det jeg. Dumt å holde det hemmelig for hans foreldre nå da, men de er sånn som bekymrer seg for alt. Og når jeg driver med maling og greier (vannbasert), så får de ikke sove om natta. Overomsorgsfulle kan man si. Jaja.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6774688-kj%C3%A6re-lone-og-trine/#findComment-6799285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå