Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 har under svangerskapet hatt mange kvise utbrudd. Bruker til vanlig å ha en og annen kvise. Har hørt at kviser er et guttetegn, stemmer det? Jeg har to gutter, og kan aldri huske at jeg hadde så mye kviser da.....tar vel igjen for alle barna denne gang:-)
Vimsetrollet Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har hørt at det er jentetegn, at "jenta stjeler mors skjønnhet." Stoler uansett ikke på sånne "kjerringråd," mange som sier jeg har guttemage, og mange som sier jeg har jentemage. Blir spennede å se hvem som kommer ut!
Nicki_81 Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg var VELDIG plaget med kviser i forrige svangerskap og ut kom en jente. Er en del plaget denne gangen også, og de mente på ordinær ul at det er jente denne gangen også.
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Har aldri hatt så fin hud som nå.Samme da jeg venta de andre to guttene mine.Men da jeg skulle ha jenta vår..Huff som jeg såg ut.Så her har det vært omvendt.
¤mamma¤ Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Søsteren min fikk veldig mye kviser da hun var gravid med andremann - datteren sin..Dessverre har dette aldri forsvunnet igjen, selv om hun aldri var plaget med det før. Datteren er nå 10 år og min søster har tenåringshud fortsatt:(
litagod Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 hadde ingen kviser første gang og fikk gutt hadde massssse kviser denne gang og får gutt
2- barns mamma Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 var veldig plaget av kviser og"uren hud"forrige gang...fikk da jente... denne gangen har jeg vert kjempefin i huden...og venter gutt...så det varierer tydligvis fra person til person...
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Hadde mange kviser da jeg bar på tvillinger. Det var en av hver. Har vært litt plaget denne gangen og. Nå venter jeg jente. Ellers har jeg et sv.sk. med jente og tre m gutter hvor jeg ikke fikk kviser i det hele tatt.
minlille Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 Med min datter så jeg rett og slett for jæ...ut!!! Men, nå, med en liten prins i magen har huden aldri sett bedre ut..Håret kroppen og magen er og helt annderledes..Nå føler jeg meg vakker...Dette svangerskapet kan ikke sammenligne seg med svangerskapet m vår datter...Ps, aå tror det er no i dette med at østrogen mot østrogen...
ina:) Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 Forrige svangerskap, ikke en eneste kvise og fikk en prins. Denne gangen popper de ut overalt og jeg venter en prinsesse ))
jippi 3 gang Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 Ja det stemmer hos meg ihvrtfall, i mine to første graviditeteter med jenter hadde jeg ingen kviser, og nå som jeg venter gutt hadde jeg mange kviser i begynnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå