Hilsen Aud Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Ikke rart at jeg testet negativt i dag, TR kom jo som uønsket gjest og trengte seg på....bare et par timer etter at jeg testet. F**N!! Har jo ikke hatt noen symptomer og uten å vite når jeg hadde EL så håpte jeg jo likevel at det kunne ende opp med suksess denne mnd. Men tydligvis ikke. F**N igjen........ Går nå inn i 7PP, men litt blandede følelser. Regnet meg bakover til at vi hadde sex helt korrekt i forhold til EL denne PP også, og det klaffet altså ikke. Blir jo da litt engstelig for at vi ikke virker? (paranoid? JA!) Det eeeeeeeeeeneste positive jeg kan finne med dagens TR-besøk er at den kom på dag 37, dvs at syklusen var èn dag kortere en forrige PP... Da ser det i alle fall ut til at det har stabilisert seg litt i det minste, og at kanskje slipper flere 50-dagers sykluser...... ÅÅÅÅÅÅÅÅ, sorry sytinga, men ble bare så sinna!!!!! PS: TR kom i det minste på formiddagen, slik at jeg akkurat rakk polet for å kjøpe meg to flasker vin som skal nedpå i dag.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Huff! Føler med deg!! Kos deg masse med vinen du, og bedre lykke neste gang! Klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Dumme tanta!!! GRRRR!!!!!!!!!!!!!! Sender deg en stoooor trøsteklem! Kos deg med vinen din du, du fortjener noe godt nå!!!!
prins,prinsesse& et nurk Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 ja f.........tante. den kom til meg i går,2 dager før. vi får golde sammen,er også kommet inn i min 7 pp nå. det positivet med at den kom nå,er at vi har kjøpt hus,og da får jeg male,ordne og stesse mye....... ønsker deg lykke til i neste mnd. stor klem fra sb
Dodlimammatil2 Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 esj, den dritttanta!!! vi lager en hat klubb slik at hun til slutt ikke tør dukke opp av redsel for represalier
Alba44 Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Ååå...forstår frustrasjonen din så godt.... :-( Ønsker deg myyye bedre klaff neste pp!! Lykke til ) Håper vinen smakte! Trøsteklem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå