Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Da jeg skiftet første bleien på datteren min i går så syns jeg det luktet så rart av den... men jeg tenkte først at det var pga at hun hadde hatt den på ganske lenge og den var veldig våt...neste bleie luktet også ganske rart... så jeg ringte legesenteret og sa jeg lurte på o m hun hadde fått urinveisinfeksjon. de sa jeg måtte kjøpe en sånn slags pose som hun kunne tisse i..så måtte de ta urinprøve av henne....vi kjøpte en slik... men vi rakk ikke legesenteret...ikke lett å få en baby til å tisse på kommando...så vi dro på legevakten... hun tisset rett før vi gikk, men jeg tok den ikke av for var ikke helt sikker på hvor jeg skulle oppbevare det liksom... da jeg gikk ut av bilen (tar 5 min å kjøre) kjente jeg at hun hadde bæsjet..hehe..så vi måtte ta på en ny en..da vi endelig var på legevakten igjen (dro hjem en tur) så hadde jeg tatt urinen på et "matglass" (reint ett) den slo ut som positiv..hun måtte ta blodprøve.. var så flink atte..gråt ikke i det heletatt.. vi kom inn til legen..og vi ble sendt til barneklinikken..etter mye venting ble tempen tatt av henne,og legen så påhenne... så ventet vi litt til før de satt inn kateter...den urinprøven viste negativ...de lå urinen på dyrking..og jeg ringte i sted...helt negativ...kjempe lettet nå altså! stakkars lille jenten min som måtte igjen altsammen helt uten grunn... og jeg som engstet meg så grådig.. men men..gikk no fint...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 så bra at alt gikk bra!!!!!!!!!!!! ikke noe særlig når ikke alt er som det skal med de søte små!!!
flypapir Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Flott at alt gikk bra! Vesla vår hadde urinveisinfeksjon når hun var 6mnd gammel, og det var ikke'no særlig... Måtte til videre utredning hos spesialist, men de fant heldigvis ikke noe uvanlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå