Gå til innhold

Oktober: Går det an???

Anbefalte innlegg

Hadde rier i natt... Våknet i firetiden å fikk ikke sove igjen... Var ikke så veldig harde... Men går det an å ha rier uten at man slimer? Dumt spørsmål kankje, har til og med født før... Riktignok 10 år siden sist. Rart hvor fort man glemmer... Riene kom med ca 15 minutters mellomrom, men ga seg nesten helt etter hvert... på de forrige gangene startet riene og fødselen var i gang... Litt annerledes denne gangen altså...Har hatt enkelte tak utover dagen. Men ingen slimete utflod, blod e.l.Noen som kan svare meg på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6774289-oktober-g%C3%A5r-det-an/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rier er Helt uavhengig av slim osv. men mange opplever at slimproppen går en dag eller fler i forveien og man har gjerne tegningsblødninger dagen før. MEN, dette trenger ikke skje, slimproppen kan gå under fødselen og... Kan hende du har "falske" rier? sier jo at man og kjenner kynnere mye bedre når man er flergangsfødende og og at en sterk kynner kan oppfattes som rie.

Var vel ingen klare svar her men håper du skjønner hva jeg mener ;) Lenge til termin?

Lykke til!!!

Takk for svaret! Rart hvor fort man glemmer ting:) Har termin i morgen (22/10) Har hatt en del kynnere siden tidlig i svengerskapet, så jeg tror ikke det var det jeg hadde i natt... Får bare håpe at de riene i natt gjorde noe ihvertfall... Skal uansett på kontroll til jordmor på Mandag. Får få henne til å kjenne etter å "røske" litt...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...