Gå til innhold

jeg ble spådd gravid i oktober..........

Anbefalte innlegg

Tidlig i september var det noen som spådde meg gravid i oktober. Husker ikke om det var Nattinatt, Twig, Elastica(?) eller hvem det nå var, beklager det altså... men er det noen som ser at det faktisk har klaffet?? føler meg litt "rar".....

jeg er fødd 010980

er usikker på ikm siden det ble kluss m syklusen min siste mnd

tusen takk på forskudd:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6774128-jeg-ble-sp%C3%A5dd-gravid-i-oktober/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nattinatt!!!!! ah... nå er jeg høyt i skyene:):):) er vanvittig gla nå altså!! håper inderlig dere har rett!!

har liksom følt at noe er endret, og så har jeg vert "uggen og utrolig slapp" siden forge fredag.

jippi!!!! håpe håpe!

må klore seg godt fast!!!

Skal gi tilbakemeldinger så snart jeg har det etterlengtet X GRAVID-beviset i hånden og evt ikke.....:)

tusen takk og ha en strålende lørdag:)

mange klemmer fra meg:)

Ja det er jo VELDIG typiske tidlige tegn.Graviditeten kom iallefall veldig sterkt inn på deg altså.Eg gler meg til å høyre, og eg håper det er ein positiv test.

Må du ha ei riktig god helg vennen.Skal krysse fingrene for deg.Klem

Annonse

hei igjen kjære spådamer:)

i dag har jeg vert til homøopat. og i følge han, har jeg vert gravid flere ganger, og han var usikker på om jeg er gravid nå, siden det er kun snakk om "et par uker"-spire. Var mulig at den ene SA "prikken" han så i livmoren min, KUNNE vere nå, dvs, er mulig at jeg er gravid nå. Der var iallefall endring i livmoren, spørs bare om det er fordi TR kommer, eller en liten spire... Hm... Noen som har sett noe mer?

noen som ser noe "oppløftende" hos meg og min livmor?;) rart spørsmål gitt;)

heisann!

Ja, jeg hadde annet nick tidligere;) og er godt mulig det var du som spådde meg gravid:) har du tid til å titte litt igjen, og se om du forsatt ser/føler det samme? og klarer du å få opp hvor mange tidligere SA jeg har hatt? ikke at det egentlig spiller noen rolle... er jo ikke noe å gjøre med.

jeg er født 010980.

er jo litt spent på om hva homøopaten egentlig fant ut...

så skriv gjerne noen ord, dersom dere (den som vil) har noe spennende å tilføye, takker så mye for svar!

spennende å se om ting stemmer

ja ja............ da brast nok håpet denne mnd også..... i dag blødde jeg når jeg sto opp. Forsetter nok utover dagen tenker jeg. Blæ..............................

Snufs

skuffet, men ikke knekt! hadde jo bare vært så koslig om vi hadde kunnet fortelle det til nærmeset familie i julen.. Vi prøver på igjen!

ha en fin dag!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...