Gå til innhold

Trudde jeg var blitt i bedre form....

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Håper dere alle har en fin lørdag. Jeg er ikke i form igjen. Kvalm, fryser og stikker en del i magen. Er på dag 21 eller 22 i syklusen nå.

Sikkert fått omgangsyken. Kan liksom ikke tru at jeg er blitt gravid bare etter 2 pp. Nå sendte jeg gubben ut en tur. Vil være litt alene.

Ønsker dere en flott lørdagskveld.

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6773975-trudde-jeg-var-blitt-i-bedre-form/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!!!!!!!!!!

Har ikke sett noe til deg i dag... trodde du bare lå og storkoste deg med gubben som var kommet hjem.. hehe.

Ønsker deg god bedring!!

Du kan like godt være gravid nå som i 14 pp... hvis alt er "normalt" i kroppen... håper det for din del ihvertfall!!!

Har hatt litt murringer o.l. eg og... blir litt koko av denne ventingen. Men blir vel gjerne litt mer vant til det etter hvert.. hehe!

Ha en kos lørdagskveld du og!!!

Stakkars deg da vennen..

Jeg håper på det beste, det kan jo hende vet du... Kvalm, frysen og stikninger...Er jo symptomer da... Krysser fingrene for deg, jeg!!!!

Og skulle det, desverre ikke være så vel, så får du ha god betring og god lørdagskveld!

Sender en god klem og håper at det er din (deres) pp, dette!!!

Nei jeg har ikke orket å være noe særlig oppe i dag. Har ikke feber og har ikke kasta opp, men kjenner at jeg er veldig kvalm, frysen og plutselig stikker det veldig nederst i magen og er veldig slapp. Vi har jo hatt sex hver dag til dag 15 i syklusen, så det er jo en sjanse for at jeg kan være gravid såklart. Men vil ikke ha de forhåpningene.

Også er det jo fortidlig at jeg kan teste enda. Jeg kan tidligst ta en test fredag. Har IKM neste lørdag eller søndag.

Takk for klemmene og gode tanker fra dere. Det hjelper.

heisann... ikke bra hvis det omgangsyken! jeg testen i dag siden vi skal på fest. kom en svak strek.. men som de sier en strek er en strek.... synd du ikke føler her inne lenger... har skrevet meg opp på gravid...

Annonse

Og nå kom feberen for fult her. Værker i hele kroppen, så nå er bare for meg å holde senga. Og kvalm som f....

Til deg sussa: Jeg får helt vondt. Har ikke ord nå. Klarer ikke å skrive så mye nå for jeg fryser så mye og værker, men vil at du skal vite at jeg tenker på deg og at det var vondt å høre. Ta godt vare på deg selv nå.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...