Gå til innhold

Fikk blødninger, men det gikk bra!

Anbefalte innlegg

Huff ble hentet i ambulanse på mandag pga blødninger og måtte ligge på sykehus noen dager, men alt ser ut til å gå bra. Fikk lungemodningssprøyter og de snakket litt om noe kort livmorhals. Legen sykmeldte meg og sa at jeg måtte tilbringe de neste 2 uker på sofaen. Har termin 31/12 så er bare 30 uker pluss 1 dag..Så nå kan jeg ikke akkurat klage over å ha dårlig tid, men syns det er litt skremmende.Er det noen som har noe tilsvarende erfaringer? Må si at ambulansepersonell, jordmødre og leger var både vennlige og flinke, men er jo redd for at det skal skje igjen, for de kunne ikke si helt sikkert hvorfor jeg blødde..Hadde ikke noe med morkaka å gjøre heller.

Setter stor pris på tips og regner vel med mer aktiv bimming framover siden jeg må ta horisontalen :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6773960-fikk-bl%C3%B8dninger-men-det-gikk-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjipt da, håper du får gå med den lille litt til da :)

Ta det helt med ro, bimme, se filmer, les og overlat husarbeidet til andre :))

Hadde sikkert vært kjekt å føde litt før og da... så kansje du er hjemme til jul :))

Lykke til iallefall...

Hei,

Det var det samme for meg i går. Fikk blødninger og måte på sykehus. Er snart i uke 34. De var ikke sikkert om hvorfor jeg blødde. De lurte om det var fødselen som var i gang, men det var ikke. Jeg er hjemme nå og bør ta det med ro. Som deg er jeg også redd for at det skal skje igjen men håper at det går bra. Hvis babyen kommer nå er det egentlig ikke så dårlig...

Ta det med ro og lykke til videre! Prøv å slapp av og ikke bekymre deg! Alt skal gå bra.

Takk for støtten;-) Har prøvd å lese litt statestikk på hva prognosen for barn født i uke 30 og fremover og de er heldigvis ganske gode...men selvfølgelig så vil jeg heller være rugekasse et par mnd, Godt å høre at det gikk bra med deg også da.

Annonse

jeg hadde en styrt blædning i uke 15... ble kjørt rett på sykehuset og måtte ligge der en natt. hadde det ikke stoppet å blø den natten hadde de måttet avslutte svangerskapet, jeg ble gjort klar med veneflon i tilfette operasjon.. heldig vis stoppet det.. siden det var såpass tidlig i svangerskapet vilel de ikke ha meg på sykehuset siden fosteret ikke blir regnet som en egen pasient før uke 20.. fikk streng beskjed om å holde sengen og ble sykemeldt i 1 mnd.. er fremdeles sykemeldt er nå i uke 30.. ingen flere blødninger:) så nå blir jeg ikke sett på som "et risiko svangerskap lenger" Gleder meg til den lille kommer!!

Lykke til...

Hei Nyttårsbarn

Hvordan har du klart å holde sengen så lenge? Må skikkelig konsentrere meg for å ikke fly opp fra sofaen for å bare gjøre et eller annet...for jeg føler meg ikke dårlig, kun litt stiv og støl med en haug med kynnere. .Åsså lurte jeg på det med risikosvangerskap; regnes det ikke som risiko fordi du ikke har hatt flere blødninger eller fordi du nå er i uke 30?

Hei Nyttårsbarn

Hvordan har du klart å holde sengen så lenge? Må skikkelig konsentrere meg for å ikke fly opp fra sofaen for å bare gjøre et eller annet...for jeg føler meg ikke dårlig, kun litt stiv og støl med en haug med kynnere. .Åsså lurte jeg på det med risikosvangerskap; regnes det ikke som risiko fordi du ikke har hatt flere blødninger eller fordi du nå er i uke 30?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...