Gå til innhold

September: Sex før 6 ukers kontrollen??


Mamma til Madeleine

Anbefalte innlegg

Er det farlig og ha sex før du har vært på sex ukers kontroll, føler meg helt fin og klar for det, men har o hørt at du sak vente til etter du har vært på 6 ukers kontroll.... noen som har råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei igjen:)

jeg og kunne tenke meg å begynne på igjen så snart som mulig, men fikk streng beskjed fra sjukehuset om å ikke ha noe oppi der de første 6 ukene.... muli det var litt ekstra strengt med meg siden jeg hr vært sjuk og de fortsatt ikke er helt sikker på hva som feila meg, men i utgangspkt må du vente så lenge for at livmora skal gro til igjen, og om du er for tidli ute kan det lett oppstå infeksjoner.... så jeg kommer ihvertfall til å prøve å holde meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har likssom lest både at det er fyf fy, og at 6 ukers regelen er en gammel myte....

Jeg var klar etter tre uker- og det har gått kjmpebra:-) Bruker kondom for å beskytte mot infeksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex igjen etter 10 dager vi. Tok keisersnitt, er kanskje litt annerledes da, fikk beskjed om å vente minst 14dager, men vi bare klaarte ikke å la vær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex etter 9 dager etter både denne og den forrige fødselen, har gått helt fint det.. Kanskje lurt å benytte kondom? Hmm, ikke tenkt så langt jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...