Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 HAr bestemt at vi skal ha en av desse dressene. Hvilken avbefaller dere og hvorfor/hvorfor ikke? Han er 2 år.
mammmamia ** Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Vi har hatt Reima i to år og Troll i år, synes Troll er best... Enkelt og greit fordi vi kan ta ut ulltøyet inni Trolldressen og bruke det under regntøy eller inn og ut av bilen osv... Genialt!! Bare dressen uten ullfor kan også brukes som vår-/høstdress, så her har du faktisk tre dresser i en, så selv om den koster mer, så sparer du pengene i forhold til å skulle kjøpe ny vårdress om et halvt år:-) Når det er sagt, hadde vi nok ikke hatt råd til å kjøpe Troll selv (fikk den i 3årsdagsgave til lillegutt), hadde vi gått for Reflex sin. Den har også uttagbart for og er superfornøyd med Reflex fra før! Har dere råd ville jeg gått for Troll, men innbiller meg faktisk at Reflex er like bra (hvertfall nesten)
Ella i farta Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Tror det er mye en smakssak....noen liker reima og andre troll, de er jo begge gode dresser selvfølgelig og det er jo det viktigste:) Det som hun andre også nevner her er jo det geniale med troll at du faktisk får flere dresser enn med reima, fordi foret er avtagbart.
tuppemor-75 Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 vi har gått for Troll i år. årsakene er ulldressen inni, som kan tas ut, samt at dressen virker slitesterk og behagelig å ha på. vår datter er 2 år, og hun liker dressen veldig godt. i fjor hadde vi Reima, den var vi ikke så fornøyd med. det var flere grunner til det. dressen holdt ikke varmt da snøen kom, og vesla som bare var året likte å sitte ute i snøen og leke, hun ble rett og slett kald. i tillegg synes vi at Reimadressen var noe klumpet å ha på, og den ble for kort i overkroppen, mens den fortsatt passet i bena, slik at hun fikk problemer med å bøye seg. derfor har vi prøvd Troll i år, og så langt er vi fornøyde, men sesongen har jo akkurat begynt. lykke til med valget!
alvis Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har ikke prøvd Troll dress men er kjempefornøyd med Reimatec til gutten min. Vi bor sør på Vestlandet og det blir ikke så kalt at jeg må ha en høstdress og en vinterdress. Jeg har en høstdress som gutten min skal bruke hele vinteren. Da det er kallt har han ullundertøy + en fleece under. Dressen er myk og behaglig å bevege seg i og lett at få av og på. Du blir nok fornøyd uansett:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Vi har Reima dressen, den tynne... Og vi har og tre dresser i ett med den... Med kun jogge dress under så ha vi høst og vårdress.... Når vinteren setter inn, så tar vi ull undertøy ( det må man jo ha under troll og) også har vi en fleece dress over der, eller strikke bukse og strikke genser.. Og enda blir det billigere enn Troll dressen.. Dette har vi gjort i noen år nå, til alle små... Og vi bor nord i trøndelag.. Og det kan være kalde vintere...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 For de aller minste stemmer jeg for REIMA, fordi den er så LETT og MYK i tillegg til at den er god kvalitet, varm, vanntett, vindtett. Det vanskelig nok som det er for småtasser på 1 til 2 år å bevege seg ute med vinterstøvler og masse tøy. Av alle dresser jeg har sett på (har sett på det meste) er det ingen som er så lett og myk som reima sin.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Smak og behag, men vår lille er mye mer bevegleg i troll sin enn reima sin dress!!! Har begge to.
winneboo Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 Hvor mye koster disse dressene, det lurer jeg på Å hvor selger de dem?
Duracella Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 Enig! Har Reima nå, og er så fornøyd at jeg kommer ikke til å prøve andre merker. Lettest, mykest, topp passform, alltid tørr. Syns også de er penere enn troll, til min smak da.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 TROLL :-) 3 dresser i en. Genialt! Troll har 10.000 mbar vannsøyle, mens Reima sin bare 5000. Dvs. at Troll sin er dobbelt så vanntett! Tantene i barnehagen til lillegutt holder en knapp på Troll. Det er snakk om 19 personale-stor barnehage. De kom og spurte meg her om dagen om dressen til gutten min. AT de kom til å anbefale den når mødre spurte hvilken dress som er bra. Reima er også bra, men er ikke så slitesterk. Så løp og kjøp TROLL
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #12 Skrevet 23. oktober 2006 Reima er slitesterk jo, alt anna stemmer ikke.. Vår lille jente på snart 2 år ha arvet sin Reima dress... Hun har brukt den siden september, og i alt slags vær... TIl og med regn, og hun er like tørr.... Det er tre jenter før henne som ha brukt dressen, i 1,5 år hver.. Og den er like fin.. Ser om trent ikke at den er brukt... 899 koster en ny Reima dress..
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #13 Skrevet 23. oktober 2006 2 åringene sliter jo ikke så mye på klær. Så det sies at til de aller minste er både Troll og Reima like gode. Men til de over 3 år, som virkelig "jobber" i barnehagen passer ikke Reima like bra pga. for dårlig slitekvalitet, da er Troll best. En veninne av meg jobber i barnebutikk, og de selgr både Troll OG Reima. Hun anbefalte Troll sidende så og si aldri fikk klager på de i motsetning til reima sine...... og fordi de som jobber i butikken rett og slett hadde Troll som favoritt pga. gode tilbakemeldinger osv. osv. Men smaken er som baken :-)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #14 Skrevet 23. oktober 2006 Til min 2 åring kjøpte jeg str.98 i Troll. Den kan snøres inn i livet og da er det ok at den er "litt" stor. Nå er han 3.5 år og passer i den enda.....
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #15 Skrevet 23. oktober 2006 må bare kommentere Reflex sin. Den puster dårlig. Har en et aktivt barn vil nok Troll eller reima vere bedre.
mammae:-) Skrevet 23. oktober 2006 #16 Skrevet 23. oktober 2006 Synest egnetleg både reima og troll er gode dresser, men er mest fornøyd med troll sin vi da.
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #17 Skrevet 23. oktober 2006 Har troll til 4 åringen og er veldig fornøyd med den,men den var veeeldig dyr:((Har kjøpt reimatec brukt til lillemann ,men har ikke prøvd den enda.Bruker reflex sin enda,men den begynner å bli litt liten nå..Kjempedress det å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå