MissPhun Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg er også fra Re, men bor ikke der nå. Vi er like gamle. Er vi gamle klassevenninner? Jeg gikk på barneskolen på Ramnes.. Spennende dette! ;)
Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Hei MissPhun78! Hyggelig å få et eget innlegg:) Må nok dessverre skuffe deg. Jeg er ikke fra Re, men flyttet hit fra Tønsberg i mai (er opprinnelig fra Sandefjord). Vi trives godt på Re, så vi blir nok her en stund. Hvor bor du nå?
MissPhun Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2006 Heia Måtte jo spørre Jeg bor på Nøtterøy nå! Flyttet fra Re for 4 år siden Hvor i Re bor du? Gamle våle eller ramnes? Jeg kommer fra bergsåsen egentlig!
Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg bor rett ved Revetal. Kanskje vi sees på et Tønsbergtreff litt lenger ut i svangerskapet?!?!
MissPhun Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2006 Det hadde vært hyggelig ja Men det spørs nok kanskje hvor mange treff jeg vil gå på her på Bim. Jeg er mer aktiv på Snartmamma.com Syntes siden der er litt bedre enn her *gjemmer seg i redsel for å bli skutt!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå