Gå til innhold

Klør på magen!!

Anbefalte innlegg

Den siste uka har det klødd sånn på magen, rett nedenfor navlen særlig. Det kan da virkelig forhåpentligvis ikke være antydning til strekkmerker allerede??? Er bare 12 uker på veg, og da må jeg si at jeg frykter for de resterende 28 ukene.. ;) PS; Magen min har begynt å vises litt, men ikke vokst såå mye!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6773570-kl%C3%B8r-p%C3%A5-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er min første! :)

Min mamma har ikke mye strekkmerker (og det etter 4 barn!..). Jeg har heller ikke spesielt tørr hud på magen tror jeg. Smører meg m vanlig fuktighetskrem, men kanskje en mer spesialkrem vil hjelpe?..

Takk for tilbakemelding! :)

Hm, jeg skal snakke m jordmor til uka likevel, så da kan jeg kanskje spørre henne. Sjekka litt om svangerskapskløe på nettet, stod at det ikke var så vanlig i 1. trimester, men mer vanlig i 3. OG at det kan tyde på tvillinger! ;) DET tar jeg m en klype salt da..

Annonse

Nei, dette er første! Så hvis det skulle bli tvillinger tror jeg kanskje jeg besvimer!! ;) Men det er nok liten sjans for det. Ikke har vi noe mange tvillingpar i slekta tror jeg og det er vel heller ikke så vanlig når man ikke har barn fra før.

Du skal se jeg bare har et lite teit utslett på magen og går her og "bekymrer" meg for tvillinger, hehe.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...