Gå til innhold

Vi er ikke prøvere lengre.......orker snart ikke mer nedturer.....

Anbefalte innlegg

...Megakrangel...ikke prøvere lenger....og pappa er blitt værre...nå orker jeg snart ikke mer jeg....griner og griner innvendig...har besøk av ei i fam..må late som ingenting..han måtte jo seff si d nå når vi har besøk.....

Farvel babyplaner...han ville leve livet mer og drikke seg full...

Vet ikke om jeg orker mer av han heller.....

Fortsetter under...

Oj.... vet du hva... nå sto eg på kjøkkenet og tenkte på deg.. tenkte eg måtte skrive et innlegg og høre hvordan det gikk med deg..

Og hva ser eg her...

Såååå trist på dine vegne!!! Snakk om å få alt på en gang...

Nå må du innvolvere noen i din omkrets i dette slik at du får snakket om det og få skikkelig støtte.!!! Vi her på bim vil så gjerne hjelpe deg også, men det blir liksom ikke det samme som den virkelige verden!!!

Og det er jo den harde virkelige verden som er hard mot deg nå!!

var dette noe han hadde tenkt på en stund eller, at han har ventet med å si det til din far var bedre??

Men, skjønner jo at han ikke er det heller.. uff altså!!!

*klemme skikkelig på sussa nå*

Har sambo lyst å være din fortsatt??

Håper det ordner seg for deg snart altså...

Er en helt på bunn... så er det bare en vei... og det er opp igjen!!!!!!!!

Stå på sussa!!!

Mange varme klemmer!!!!!!!!!!

Åh, stakkar! :(

Det kan jo hende at det bare er en sånn dum ting han sa nå siden dere krangla? Hmm, har du ingen i familien å betro deg til? Kanskje ikke akkurat om babylaginga om det var litt hemmelig, men.. Om forholdet og problemer og slikt? Det kan hjelpe på å få snakka om det med en som står deg nær.

Men at han vil leve livet og drikke seg full, det høres ut som at han er litt pysete og ikke takler tanken på ansvar. Kanskje dere bare må roe dere litt før dere tar en rolig prat hvor begge to prøver å ikke bli oppfarende og sint.

Håper det ordner seg! Sender deg noen trøsteklemmer! :)

Heia snille attpåklatt....

Tenkte du på meg? rørt.....

Kan ikke snakke om dette med noen i min omgangskrets..fordi det var hemmelig at vi prøvde...fortalte d til pappa for neon dager siden.....han ble kjempeglad..og ett virkelig lyspunkt......men kan ikke gå til han å klage min nød.....

Jeg hater sambo så helvetes mye akkurat nå...0 forståelse for hva jeg går igjennom...tenker bare på seg selv.......d var han som bringte babyplaner på banen i første omgang.....vi har prøvd i ett halvt år...og NÅ sier han nei....faen heller..hva om jeg hadde blitt gravid før ett halvt år var gått da?.......

Vet ikke om JEg gidder å være hans mer....løgner og svik.....føler meg så jævli dum.....Skjer d noe mer nå så vet jeg ikke hva jeg gjør...

kklem

Annonse

Hei Sussa_85

Jeg synes så utrolig synd på deg. Har ikke ord!

Du skriver at det ikke er noen i familien du kan betro deg til, men er det noen andre du kan ta kontakt med? Jeg tror du virkelig trenger noen akkurat nå, og vi her inne stiller selvfølgelig opp for deg, men nå trenger du noe mer! Hva med en tur til ei venninne? Skjønner at du ikke vil at "alle" skal vite hvordan ståa er hos deg, men det kan være lurt å ha EI venninne som vet. Ei du stoler på!

Jeg vet en god del om hvordan det er å være så langt nede som du er nå, og min erfaring er at det er når man trenger hjelpen mest at den er vanskeligst å be om. Men tro meg, klarer du å snakke med ein venninne nå, så vil det kunne hjelpe mye!

Jeg sender deg en varm god klem, og masse varme tanker!

Ja, eg tenkte på deg... var redd du følte at vi ikke bryr oss... og den følelsen trenger en ikke når en er i en sånn situasjon som du er nå.

Hvor lenge har dere vært sammen? Og hvordan begrunnet han at han hadde ombestemt seg...? Har han fått panikk? Tviler på at det bare er at han vil feste.. det går veldig fint å leve livet tilnærmet som før selv om en får barn....

Sier han at han er glad i deg fortsatt?? Eller det kom vel gjerne ikke opp hvis dere kranglet... hm.. lurt tenkt!

Håper inderlig du går bedre tider i møte!!

Synes det er så rart .. det er jo ikke lenge siden du sa han var topp og støttet deg og ville fortsette prøvingen!! Høres ut som veldig kalde føtter!!!

Stå på sussa! Vi er her for deg!!! Selv om du kaller deg for ikke prøver lenger....

Varme støttende klemmer!!!!!!!!!

(Du har gjerne kontakt med noen av oss på msn også... det erjo litt mer "privat".)

Lille venn, dette er trist å høre. Føler med deg, har så lyst til å trøste deg! Har jo fulgt med deg her inne, og du fortjener virkelig at det ordner seg for deg nå.

Sender deg masse trøsteklemmer, skulle ønske jeg kunne gjøre så mye mer.

Klem

Ja, håper virkelig alt ordner seg for dere nå, tenk for en kjempeopptur den dagen pappaen din blir bestefar og dere blir foreldre!

Krysser alt som krysses kan for at nå går det bra framover!

God klem til deg:)

Annonse

Uffameien, vennen!!!!!

Nå gråter hjertet mitt for deg... Har tenkt så mye på deg i det siste. NÅ vet jeg nesten ikke hva jeg skal skrive... Skulle så gjerne ha vært hos deg og gi deg noen trøstende ord face to face.

Men nå må du få deg hjelp også. Du kan ikke gå slik... Bestill time hos fastlegen din til mandag og be om hjelp.

Jeg synes at det er meget svakt gjort av dine nærmeste å ikke gi deg noe som helst støtte...En finner også ut hvem som er sine venner i slike stunder. Men vær så snill og få litt hjelp til deg selv, vennen! Jeg er alltid å nå om du vil snakke via msn:[email protected].

Dere er så snille veit du:) takk for støtten doffine..,du virker som ei kjempekoslig jente! :) all kredit og ros til deg....

Tror ikke jeg trenger hjelp så lenge jeg har sambo i ryggen..blir det (om d hadde blitt altså) slutt mellom oss blir d værre......trenger han nå..mer enn før....

Og jeg får jo støtte i fam....ihvertfall av mamma...de andre kommer bare med "dumme" uoverveide råd....osv...men det er jo fordi de ikke skjønner hva jeg eller pappa går igjennom...

klem;)

Dette var trist å høre!! Og så mens dere har besøk!! Jeg har ikke ord jeg sussa. Håper han ombestemmer seg om ikke så altfor lenge!!! Sender deg en mega trøsteklem!!!! Du er en fantastisk person sussa med altfor mye å slite med!!!

Takker for det!! Men jeg mener hvert eneste ord jeg sier... Jeg blir så bekymret for deg også i denne tiden. Når en person en står nært blir så deprimert som din far er, blir du automatisk dratt med. Det er bra din sambo og mamman din er der. Men i alt som skjer MÅ du tenke på deg selv også..... Noe jeg har lært er at ingen andre gjør det for deg.

Det er så trist å høre at faren din er blitt værre... For når han har det vondt har du det vondt også.. Jeg regner med at du er av likt kaliber som meg, tar andres "byrder" på skuldrene... Og klarer ikke skille dine egne helt fra andres. Du går nok også døgnet rundt å er bekymret, sover dårlig regner jeg med at du gjør. Det er hvertfall slik jeg reagerer når noen av mine nærmeste har det vondt. Men lov meg at du hyler på meg om du får det værre??? jeg vil så gjerne hjelpe alt jeg kan...

Jeg må også bare fortelle at jeg i dag koste meg med en skål med pistasjeis....Gud å snadder det var.. Tenker mye på den juleparsipanen du koste deg med:-) jeg gleder meg til desember, da kan jeg også spise....hehe

Ja...jeg vil gjerne ta over smerten for pappa jeg..om jeg hadde kunnet....og alle andres..d er litt slitsomt i lengden .....om jeg er i ett rom med to personer.....(spiller ingen rolle hvem) og en av dem sier noe som gjør den andre flau...eller sier noe som sårer..så syns jeg d er grusomt....og dette gjelder i ALLE situasjoner....klarer ikke å la være...ekkelt på alles vegne...sukk..så jeg takler dårlig at folk krangler i mitt nærvær....

Jeg sover nesten ikke i hele tatt..bortsett fra i natt...hehe...Takket være store mengder alkohol...var faktisk litt deilig å slippe seg løs...til vi krangla da altså.....

:) skal rope så høyt jeg kan jeg om jeg trenger det..og kanskje ellers og;)

Du virker som en topp person! Er du gammel foresnt?

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...