Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Ja da var lap overstått. sitter nå hjemme med litt øm mage men ellers fin form. ble sykmeldt i tre dager.

Ingrepet gikk veldig fint, ikke noe å grue seg til.

Svar: Høyre eggleder helt åpen og fin, fant endometriose på høyre, som ble brent bort. Legen mente nå at vi hadde bedre sjanse til å få det til på egen hånd, men ble alikevel søkt til prøverør, da ventetid er 3-5nd. Så da får vi prøve selv i mellomtiden.

Er veldig gla for at noe begynner å skje.

Noen med erfaringer med endometriose? Vanskelig å bli gravid med det hvis bare på den ene siden???

Hilsen

Marie83

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6773528-lap-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du er vel hjemme:-)

Jeg har endo... er hardt rammet. Da legene fant endo ved lap, hadde jeg i hele buken. tarmer og livmor, samt eggstokker.

Men jeg har vært gravid, men hadde en MA. Det er over 5 år siden. Jeg brukte etter MA depo-provera(p.sprøyta) i nesten 4 år. Brukte det som "behandling" for endo. jeg slutta på sprøyta mai i fjor, og har enda ikke normal syklus. Jeg skal til ivf i desember. Da skal jeg først ha ny runde med dobbel pergo og det som hører til et par omganger. FUnker ikke det blir det prøverør. Jeg er innstillt på prøverør og alt som kommer med det. Men skulle vi klare å bli gravide uten hjelp fra legene ville jo det bli fantastisk. Foruten om å slite med å få barn, har jeg smerter døgnet rundt, pga endo. Noe jeg ikke håper andre med endo gjør. Unner ingen medsøstre dette.

Håper dere blir gravide uten hjelp...og fort:-)

Masse lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...