~hope~ i 7.himmel Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 lite liv her inne,vi er vel flere som er gravide for første gang? kanskje vi skal ta en presentasjonsrunde?
~hope~ i 7.himmel Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 21. oktober 2006 Alder: 19 -20 når babyen kommer,samboer 23. Langt på vei: 5+1 idag Symptomer: murring/vondter i magen,sulten og trett+kviser! Hvor i landet: nord Termin: 24.juni Vite/ikke vite kjønnet: antaglig ikke vite,spørs på nysgjerrigheten Innkjøp hiittil: vogn,ammeinnlegg,gaskluter Planlagt/ikke planlagt: planlagt her legg gjerne til flere spørsmål/svar:o)
maraya Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 hallo:) skriver litt om meg selv jeg da:P hehehe alder:18 langt på vei:26 uker og 5 dager i dag:P hehe syptomer:kvalme,oppkast,svimmel,slapp men ellers er alt topp. hvor i landet:oslo termin:24 januar kjønn:ifølge det jordmor trodde så blir det jente.. innkjøpt hitill:seng,vogn,stellebord,stol og litt klær... planlagt ikke/planlagt:ikke planlagt... alene/samboer:alene gleder meg/gruer meg: begge deler,kommer litt ann på fra dag til dag:P hehehe..la til noen greier jeg klems
Lapez Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Navn: Christina Alder: 18 Status:Samboer Er i uke: 21+4 Symptomer: SPARK Hvor i landet: Trondheim Planlagt gravid: Ja! Termin:8 mars (i følge meg 4.mars) Kjønn:Jente Innkjøp hittil:Seng,Himmelsenggardin,sengetøy,joggedresser,bodyer Hjemmeside:www.laprincessanuestra.piczo.com Msn:[email protected]
~hope~ i 7.himmel Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2006 flott at dere legger inn flere punkt:) kom igjen flere-hiv dere på!
Tinaisme Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Navn: Tina Alder: 21 Status: Singel Er i uke: 25+1 Symptomer: Spark i massevis.. =) Hvor i landet: Hedmark, Ringsaker Planlagt gravid:Nei Termin: 05.02.07 Kjønn: Jente Innkjøp hittil: Vogn, seng m/alt tilbehør, masse klær Hjemmeside: Msn:
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Alder; 24 Langt på vei; 25+4 Symptomer; mage.. hehe.. begynnende bekkenplager... spark... hvor i landet; fr.stad Termin; 2 februar Kjønn; gutt Innkjøp hittil; bilstol, litt klær.. vogn er holdt av. planlagt;)
juzza Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Alder: 20 (21 om få dager) Status: Samboer Er i uke: 4+5 Symptomer: Mensensmerter, murring, ømme bryst.. Hvor i landet: Nord Planlagt gravid: Ja, litt :-) Termin: 28.06.07 Innkjøp hittil: Ingenting Ønsker å vite kjønn: Ja!
Krokodillemor Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 alder: 27 langt på vei: 5+5 syptomer: sliten og bittelitt kvalm hvor i landet: oslo termin: 22.6 kjønn: innkjøpt hitill: en navnebok planlagt ikke/planlagt: planlagt alene/samboer: gift gleder meg/gruer meg: begge deler
Teltpluggen Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 Alder: 18 - 19 når babyen kommer, Samboer Langt på vei: 5+3 ca Symptomer: murring/vondter i magen, Kvalme, svimmelhet, TRØTT! Hvor i landet: vest Termin: Rundt 23. juni foreløbig:P Vite/ikke vite kjønnet: sannsynligvis vite:) Innkjøp hiittil: ingenting da søsteren min har en hel del nytt som hun kjøpte da hun venten yngste sin. Men det kommer, det kommer:) Planlagt/ikke planlagt: Ikke planlagt her
MissPhun Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 alder: 28 langt på vei: 4+3 syptomer: litt ømme pupper, murringer og tisser ofte hvor i landet: vestfold termin: 010707 vite kjønn: Ja Antall barn fra før: 0 innkjøpt hitill: en bok om sv.skapet planlagt ikke/planlagt: planlagt Hvor lang tid brukte dere på spiren: 8 mnd'r alene/samboer: samboer på 3 året gleder meg/gruer meg: begge deler
MissPhun Skrevet 23. oktober 2006 #12 Skrevet 23. oktober 2006 Tenkte ikke på at dette var 1 gangsdebatten jeg, og la til antall barn fra før! Fnis. Men man kan jo fylle inn om samboer har barn fra før da
ks23 med William og Lucas Skrevet 23. oktober 2006 #13 Skrevet 23. oktober 2006 Alder: 21 snart 22 Langt på vei : 17 uker idag symtomer: Ømme pupper, mye sliten og en magen har kommet. (Venter tvillinger) Hvor i landet ; Akershus Termin; 4 april Vite Kjønn: Ja, selvfølgelig. Antall barn før: Ingen, dette blir våres første nurk Innkjøpt hitill: Vogn, litt klær, vippestoler, senger. planlagt/Ikke planlagt: Dette var planlagt. Hvor lang tid brukte dere på spiren(e); Ca 1,5 år... Alene/Samboer: Samboer Gleder meg/ Gruer meg: Gleder oss kjempe masse..
filijokus *fødeklar* Skrevet 24. oktober 2006 #14 Skrevet 24. oktober 2006 Alder: 29 år Langt på vei :4+5 symtomer: Ømme pupper, trøtt og litt kort lunte... Hvor i landet ; Oslo Termin;Juni/juli Vite Kjønn: Vi har ikke bestemt oss.. Antall barn før:Ingen. Første!! Innkjøpt hitill: Har 1 body vi kjøpte da vi begynte å prate om bebi. planlagt/Ikke planlagt: Planlagt Hvor lang tid brukte dere på spiren: Fikk til på første forsøk. Alene/Samboer: Gift Gleder meg/ Gruer meg: Det blir så stas. Gleder oss enormt! Lykke til alle sammen.
minika*Overtid* Skrevet 24. oktober 2006 #15 Skrevet 24. oktober 2006 Navn: Monica Alder: 20 Status: Samboer Er i uke: 24 Symptomer: Spark i massevis.. =) Hvor i landet: Svelvik Planlagt gravid:Nei Termin: 19.02.07 Kjønn: vet ikke Innkjøp hittil: Vogn, seng m/alt tilbehør, stol Hjemmeside: Msn:[email protected]
pink1254788 Skrevet 25. oktober 2006 #16 Skrevet 25. oktober 2006 Navn: Katrine Alder: 21 Langt på vei: 1 måned Syptomer: litt kvalm og ømme pupper Hvor i landet: Sandefjord termin: begynnelsen av Juli Vite kjønn: Nei! Antall barn fra før: 0 Innkjøpt hitill: 2 bodyer og en joggedress Planlagt ikke/planlagt: Planlagt ! Hvor lang tid brukte dere på spiren: 1 måned alene/samboer: Samboer gleder meg/gruer meg: begge deler
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 25. oktober 2006 #17 Skrevet 25. oktober 2006 alder: 27. 28 ved termin langt på vei: 11+2 syptomer: større og ømmere pupper. Tisser oftere =) hvor i landet: Oslo termin: 23.05.07 vite kjønn: Ja Antall barn fra før: 0 innkjøpt hitill: Hakkespettbok for far (Utrolig artig bok!) planlagt ikke/planlagt: planlagt Hvor lang tid brukte dere på spiren: 4.mnd alene/samboer: samboer gleder meg/gruer meg: begge deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå