Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Nei. De skal vaskes minst mulig for å beholde best kvalitet.
Pernille mamsen Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Nye plagg treng ikkje å vaskes, men eg jobber med produksjon av Gore-Tex klede og vil anbefale det på det sterkaste. Alle plagg som blir produsert, blir laga i skitne produksjonslokaler. Stoffer ligg på skitne lager, og dei som syr plagga er eit kapittel for seg. Det er veldig viktig å vaske vinterdresser og vintersko når dei er skitne. Om plagget eller skoa har membran (Sympa-Tex, Gore-Tex etc.) så skal plagget reingjeres etter ein del bruk. Svette, mudd og skitt tetter membranen/stoffet, og plagget sin evne til å puste blir nedsatt. Dette kan føre til at barnet sin svette/kondens ikkje slipper ut av plagget, slik som før. Det er ein generell misoppfatning at vinterplagg ikkje skal vaskes så ofte for å "spare" plagget. Resultatet av skjelden vasking ser eg i bedriften eg jobber kvar dag. Plagg som skulle ha vart i åresvis, må erstattes av nye etter få år. Så vask vinterdressane med god samvittigheit, og gjerne reimpregner på utsida om dette blir anbefala av produsenten av plagget! Lykke til og god vinter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå