Gå til innhold

til dere som har født før...

Anbefalte innlegg

Jeg skal bli satt igang noen uker før termin pga stor barn... så jeg kan regne med at jeg får en unge på 4 kg... hvilke størrelse tøy bruker hun da... og hvordan skal det går når jeg blir satt igang med er ikke moden enda ???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6773255-til-dere-som-har-f%C3%B8dt-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på ul igår... og da ble det snakk om det... hun er jo allrede 2300 og det er uvanlig stor siden jeg er bare 30 uker på vei... så nå skal jeg få en ekstra ul i november og da får jeg en dato når jeg skal bli satt igang...

Annonse

Heldig du.. Min var og stor, men ble ikke satt i gang før termin for det. Han var 4430 og 53 lang. Ble satt i gang tilslutt fordi han ikke kom av seg selv. Var ikke moden men riene startet i løpet av et par timer. Du bør hvile deg godt og spise skikkelig før du blir satt i gang. Du kan risikere at det går noen dager før det skjer noe, eller det kan skje med en gang som med meg. Det som du bør være forberedt på er at når du blir satt i gang får du meget tette rier fra starten av. Hadde 0.5-1.5min mellom mine rier så du blir fort utslitt. Derfor er det lurt å være både uthvilt og mett på forhånd.. Lykke til:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...