Gå til innhold

Føler meg svært lite gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 14+4 og fått mage som synes svært godt, men føler meg ikke gravid i det hele tatt.

Er det flere som har det slik?

Vært lite kvalm frem til nå, men har hatt voldsomme brystsprenninger som delvis er kommet tilbake, spesielt om natten når jeg forsøker å snu meg. Har kjent liv, men det har vært stille i to dager..

Har tidvis mensmutrringer og "banking" på skambeinet/mormunn om noen skjønner hva jeg mener ved å forklare det slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er like normalt å ikke føle seg gravid, som å føle seg gravid. Forskjellen er bare at vi som ikke har noen symptomer, som regel ikke skriver det... Det blir liksom ikke det helt interresante symptom-innlegget... :)

Her har jeg ikke hatt et eneste gravidsymptom, bortsett fra positiv test, voksende mage, bevegelse og kynnere. Er nå i uke 23. Har ikke vært antydning til hverken trøtt eller kvalm, og alt er svært bedagelig.

Men jeg må innrømme at på begynnelsen måtte jeg se på testen ganske ofte, for at det skulle gå opp for meg at jeg faktisk var gravid. Siden jeg ikke hadde noen symptomer, eller følelse av å være gravid, gikk det ikke helt opp for meg. Men jeg føler meg fremdeles ikke gravid, selv om jeg kjenner godt med spark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...