Gå til innhold

Kordan størrelse i lue?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må si at jeg ikke blir klok på lue str.

Noen plasser er dem 44 og andre 50 og de er like store...

Jeghar kjøpt 2 luer i str 44 av merket noah eller no i den duren , se ser ut til å passe den første tiden.

Og de på h & m i str 50.

Noen som har erfaring med luer?

Hue e det desidert vanskeligste spørr du mæ... kommer heit ann på hodeomkretsn det... og e vældi masse hue med rare passforma... hjelmluen bruk nu å vær dem med best passform.... Syns det e vanskeli med hue tel frøkna på to år også... enten fær di i øyan eller så sett di ikke godt nok ved øran etc...

Også e det jo førskjell på størrelsan... nån går på hodeomkretsn eller nå sånnt... frøkna bruka 50 nu... også har du dem som går på vanlige klesstørrelsa som 50/56 62 etc...

Jeg har også lurt på dette, så på butikken i dag spurte jeg- hun sa at 39/41 var nyfødt str, og 50/56 også, det kommer an på om det er "klesstr" (50/56) eller omkrets (39/41)

Jeg har nesten ikke sett noen luer i den minste str, men på Bogerud hadde de det... fine, gode og tykke fleeceluer..

Men forresten, nåe jeg tenker meg om var jeg innom Lindex etterpå og der var minste lua i str 42/44- hmmmm hvor kom den str fra da??

Ikke lett å finne lue! Aner jo ikke hvordan hodet på barnet er, men det jeg har funnet er to hjelmluer i str 50 (HM), og en tykk lue i strø 44 (Lindex, minste de hadde). Tenkte at på turen hjem, så får nurket få hjelmlue, så den andre luen oppå der, hvis den er litt stor. Hm, burde kanskje kjøpt hjelmlue i størrelsen over også.. i tilfelle den minste ikke passer..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...