Gå til innhold

Kanskje gravid og fest..??? Noen råd??

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Hadde EL sist helg, og vi prøvde som bare det...:-) :-) Den satt på første forøk sist (endte i SA i uke 7+4).

Er invitert på jentefest i kveld, det er jo sannsynlig at jeg kan være gravid - er usikker på om jeg skal gå. Det blir GARANTERT masse spørsmål om jeg ikke drikker noe....

Synes der ejg bør holde meg hjemme, i tilfelle. Har ingen sympt så langt, men det er vel uansett for tidlig..

Takknemling for svar:-)

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6772810-kanskje-gravid-og-fest-noen-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å lage drinker? Ha med deg sprite på liten flaske (pass på å riste ut kullsuren, evt vann...) Bland med drinkene. Eller kjøp alkoholfri vin. Hell over på vinflaske med skrukork.

Dersom dere skal å byen: be om Munkholm... ingen ser forskjell på det. Bare bestill baren når ingen andre ser på.

Har vært flere slike tråder i det siste!

Vi prøver nå og jeg har IKM neste helg. Jeg tar meg vin til maten og koser meg nå som det er helg, Har forresten ingen tro på at jeg er gravid, men muligheten er jo der... Jeg tenker som så at så lenge jeg ikke er bekreftet gravid lever jeg som vanlig. Trener like mye, spiser det samme, drikker det samme. Nå er jeg ingen stordrikker da, blir liksom bare med det ene glasset til maten kanskje et glass til kos etterpå, men det er sjelden. Man stresser jo nok alikevel når man prøver og om amn attpåtil skal endre "livsstil" (for å sette det litt på spissen) så tror jeg faktisk det kan gjøre vondt verre.

Om man har strevd lenge med å bli gravid derimot, da tror jeg det kan være viktig og muligens hjelpsomt om man følger alle råd "i boka".. Da kan dert kanskje være de små tingene som gjør at spiren sitter eller ikke. Så lenge ingen av dere har vansker med å lage barn og har en "normal" livsstil, tror jeg man kommer langt med å leve som vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...