Gå til innhold

Tror sjefen mistenker noe....

Anbefalte innlegg

At jeg er gravid, altså... Har en tydelig kul på magen og temaet har vært oppe tidligere (for to uker siden) da han spurte om vi hadde planer om flere barn i nærmeste fremtid. Dette var i forbindelse med at han vil ha meg til å lede en ny avdeling da han skal utvide driften.

De siste dagene har han liksom sett så rart på meg og med et blikk mer konsentrert ved mageregion..smilende og litt ventende. Som han bare venter på at jeg skal si noe. Er 10+3 og er vel bare nødt til å fortelle det neste uke, selv om jeg kunne ønske jeg kunne venta til jeg hadde skrevet ny kontrakt om fast ansettelse (er nemlig bare vikar i noen uker til)

Uff, dette er ikke lett...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6772721-tror-sjefen-mistenker-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det jeg er klar over og derfor litt engstelig for dette, men siden magen er så tydelig føler jeg liksom bare at jeg må fortelle noe nå... Og det er allerede en fast og en ekstrahjelp på jobben som skal ha/akkurat har fått baby selv, jeg er nr tre på kort tid...

Hei og hopp..

Jeg har ikke fportalt det til sjefen min, men hun er på ferie. Men kommer til å fortelle henne det så fort hun er tilbake. Dette pga nattevaktene mine.. Sitter på nattevakt nå og lurer egentilg på om jeg burde holdt meg hjemme.. Siden jeg våknet kl 17 i dag så har jeg brukket meg så fort jeg har hørt ordet pommes frites eller pizza.. URK!

Jeg var så heldig at samme dag som jeg testet fikk jeg kontrakt om fast stilling, så jeg er iallefall sikret fremover. Han har ikke lov til å sette deg på vikariat om du er gravid.... Sjekk inne på arbeidsmiljøloven... ;)

Det er ikke lett å prøve og holde det skjult iallefall..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...