Gå til innhold

Har dere bestemt dere for navn på prins/prinsessene deres ???:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva???? Plutselig gutt?? Hi hi guri....Ikke for det at det spiller noen rolle, men man blir jo innstilt på det ene eller det andre og forbereder seg på det da :)))) Når var siste ul da, hvilken uke var du i??? Skal dere på flere ul eller for å bekrefte det ene eller det andre??? jeg fikk beskjed i uke 15 om at det var en liten prins i magen nå, men på ordinær ul i uke 18 fant legen verken tissefant eller pun og mente at det måtte være ei jente, så da tok jeg en privat ul til i uke 27 og fikk da bekreftet at det var ei jente:=) Er det et bevist valg at dere ønsker at barna deres skal begynne på"M"?? Siden vi har en Mathias har vi jo tenkt litt sånn at navnene skal passe sammen og da har vi vært helt bestemte på Mia :))))

På ultralyd sa jordmor at hun var helt sikker på at det er ei lita jenta der inne:-) Ho skal hete Selma:-) Dersom Selma kommer ut og viser seg å være en gutt, så blir navnet Sigurd! Selma etter min bestemor, og Sigurd etter samboer sin oldefar!

Hehe,ja...rart med hva man innstiller seg på,når legen sa på siste ultralyd at "dette er nok ingen jente" besvimte jeg jo nesten:)

var da i uke 27 da.

og gått siden uke 17 og "visst"at dette var jente.......det ble plutselig "feil" med gutt.....hvis du skjønner.

skal på ultralyd igjen når jeg er 33 uker,så får vise da,om det er gutt fortsatt:)

(får ultralyd hver 6.uke)

Vi har fått en egen liten tradisjon med og kalle barna noe på m......:)

så synes jeg det er litt nydelig også:)

med helt enkle navn på m,som passer sammen....:)

Annonse

Hei.

Vi venter en gutt, han skal hete Leandro, vi har spansk etternavn, så det blir en spansk en på oss... :)

Har en benjamin og marielle fra før, så synes de klinger bra sammen..

Navn er jammen vanskelig..

Men hva med å kalle lille prinsessen deres for Mi ?

Da blir det både fra mia og ida.. :) det er et veldig fint navn synes jeg, litt sjelden, og kort og nett.. mitt navn består av bare to bokstaver, og hører bare positivt rundt navnet mitt.. Har ennå ikke møtt noen som heter samme som meg, så jeg digger navnet mitt :)

nei,heldigvis ikke:) (handla altså)

så langt har jeg ikke kommet enda:)

og nå må jeg vente enda lenger......:( er jo så gøy og shoppe klær til de små:)

men men....

blir spennende og høre hva legen sier det er neste gang:)

Har du handla mye?

JEPP :) det har tatt litt av i det siste, må skjerpe meg skikkelig for ikke å gå helt berserk:=). Gått igjennom etter Mathias og snuppa kan jo bruke det som er etter han i nøytrale farger, har litt hvitt og sånn:) Ellers skal hun få slippe å gå i lyseblått:) Åhhh det er jo så koselig med disse små nusselige plaggene................

jeg vet ikke.... Mi syntes jeg kanskje blir litt spesielt, selv om det er kult med noe annerledes. men når resten av familien har helt "vanlige" navn så passer det liksom ikke helt inn da om du skjønner hva jeg mener :=). Navna på barna deres var jo kjempe fine og litt sånn i samme sjanger og Mi ville ikke helt hengt sammen med Mathias, Fredrik, Thomas og Catharina (som vi heter i vår familie da) tenker jeg da........ :=)

hehe,flink du er da:)

egentlig litt lurt når jeg tenker meg om...og ikke få "alt" oppi jula.

du har termin 1.januar?så vidt jeg husker og ha lest et sted.....

gikk du til termin med Mathias?

får handle litt etter neste ultralyd jeg.så kansje jeg og kan bli ferdig engang:)

Annonse

Stemmer, jeg har termin 1. januar:) så det blir spennende å se når snuppa har bestemt seg for å komme ut å hilse på:=). Gikk akkurat en uke over med Mathias. Hadde termin 4 juli 2004 og han er født 11 juli. Ja det er noe med at jula er stri nok som den er og det blir jo ikke akkurat lettere å gå rundt å bære på denne magen hehe:) Så etter neste ul, om de sier gutt igjen da hadde jeg nok tatt sjangsen på å handle litt lyseblått :=)

jeg venter gutt har lyst å oppkalle han etter pappan min han er syk så ingen vet hvor lenge han lever håper han får sjangs te å møte lille gutt for han elsker unger.pappa heter einar så da har vi bestemt oss for jon einar.og vis det blir jente har smboeren finni jente navn lenanmen regner me at det blir gutt da ho var hundre prosent sikker på det siste 3d ultralyd.men en kan jo aldri være sikker spør du meg.søstra mi skulle bli en gutt egentlig og de var ganske sikkre der også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...