Gå til innhold

7+4 Det vises allerede! Noen flere?


Lone35 =0)

Anbefalte innlegg

Ja det vises. Synes jeg. Rundere rundt livet og magen står mer ut. Svigermor kikket lurt på meg og smilte i dag. jeg tror hun skjønner det. *smiler*

Ansiktet mitt har fått sånn gravid-preg også; rundere i kinnene og øynene skinner liksom. Er det flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PØH ;)

 

Vi kan jo snakkes igjen når jeg nærmer meg 25 uker :)))

Vises ikke før d på meg nemlig.

 

Har magen fra før, den blir bare erstattet med baby, noe som i og for seg er positivt ;)

Først blir den mindre, også blir den større...

Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

o jepp, samme her....

Hvordan skal dette går. Har nemlig tenkt å holde det skjult på jobben så lenge det går an.

Er dessuten stuptrøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hold inn magen i steden for å slepp an ud.. det e jke vanligt at magen komme så tidligt 1 gang.. hehe fosteret e jo pitteliten det samme er livmora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok at dere er mest oppblåst :) Jeg var sånn, trodd at herregud det syns jo allerede.. Men er 10 uke nå og det syns ikke :) oppblåstheten går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 5-6 var jeg også veldig oppblåst, men det har gitt seg nå (8+3) - og jeg føler ikke at jeg har "mage" mer. Gleder meg til den kommer på ordentlig. Rundt uke 20 sa legen - stemmer det med deres erfaringer? (Er slank)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, med første kom ikke magen skikkelig før uke 19 var det vel. Men andre gang fikk jeg ikke på meg vanlige bukser fra uke 9 av! Tror det er vanligere for fleregangsfødende å få mage før enn førstegangs fordi kroppen husker fra sist (så lenge det ikke er altfor lenge siden) og dermed begynner å lage plass til livmoren mye før med å flytte rundt på tarmer og diverse. For med meg var det ikke bare oppblåsthet i hvertfall sist! Er i uke 7 nå med nr 3 og er spent på når magen kommer ja, den er litt større, men ikke verre enn at jeg fint kan gå med vanlige bukser en stund til enda (må kneppe opp knappen når jeg sitter lenge da ;-)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første fikk jeg mage allerede i uke 11 og nå har jeg hatt en bitte liten mage fra uke 8, er i uke 10 nå og den er veldig tydelig, men liten. Men jeg må fortelle sjefen til uka, for dette går ikke å holde hemmelig lenger. Så man kan få tidlig mage, selv som førstegangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, når jeg dusjet nå i sted så viste det faktisk på meg også! Vanligvis går magen min i gjevn linje oppover, litt på skrå ut (er ikke helt flat nei, men ikke så verst), men nå var det faktisk en bulk over symfysen som jeg ikke klarte å få vekk når jeg trakk inn magen engang! Jøss, det gikk fort, den var ikke der i går, hehe... Er vel 6+7 i dag (eller 7+1 etter min beregning). Regner jo med det bare er tarmer og diverse som har forflyttet seg da, men ble litt nervøs nå og hører stadig gynekologens ord klingene i ørene etter ul'en for 1,5 uke siden: "Jeg tror det er en blodansamling, men kan ikke helt utelukke at det ikke er tvillinger...". Uff, håper det bare var en blodansamlingo gdet er tarmene mine som er på avveier nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, men det er nok bare luft... Gleder meg til magen er større pga fosteret og ikke pga luft, er liksom litt koseligere det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha mitt tredje barn og beltet har allerede forandret hakk - utover. Selvfølgelig vet jeg at ungen er en liten bønne enda, men livmoren har utvidet seg. De to siste dagene har jeg merket trangen til tissing. I morges i halvsekstida måtte jeg opp for å tisse. Og det er ikke vanlig hos meg å våkne så tidlig...*ler* :0)

Ellers så er jeg ikke tynn, veier 74kg og er 168cm. Så absolutt ikke tynn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...