Katta i sekken Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 sluttet på pillen i sept, fikk mens 16/09, så igjen 5/10 vi prøvde ikke mellom disse datoene. har hatt mye sex etter siste mens, har siden søndag vært øm nederst i magen, el slim fra mand til fred. reagerer på enkelte lukter som røyk, blir litt småkvalm av d. er fremdeles øm nederst i magen og bak i korsryggen. da jeg var gravid forrige gang hadde jeg ikke noe symptomer bortsett fra en liten mage som vokste. noen som har/er i samme situasjon? lurer på når jeg kan teste?
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg hadde ventet hvertfall 28 dager regnet fra den 5/10. Blir testen negativ og ingen TR hadde jeg latt det gå en ukes tid til. Det er ikke så lett å beregne IKM når man nettopp er ferdig med pillen. Bare ikke test for tidlig, da er ikke kroppen i gang med å lage gravid-hormoner enda og den kan derfor bli neg. selv om du er gravid! Du får smøre deg med tålmodighet! Lykke til med testinga når den tid kommer!
Katta i sekken Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2006 takker for svar. hadde tenkt å teste rundt 5/11 dersom tr ikke er kommet til da
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Vet du hvor lang syklus har du da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå