21.april Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Etter å ha hatt x-antall innlegg her inne angående vogner og priser osv, har jeg endelig fått kjøpt:) Tok turen til Sverige og for dere som tenker å gjøre det samme kan se prisene og vurdere selv. Prisen i parentes er Barnas Hus-priser. Vi betalte 4800 Nkr for; Brio kombi ( 5999.) stelleveske ( 599) bilpose (999) regntrekk bilstol (1799) i tillegg kunne vi velge å vrake i hjul, understell, farger osv. Nå må det sies at man helt sikkert finner de samme tingene billigere i norge enn på barnas hus, og nå som det er høst er det mye på salg. For dere som ikke føler behov for å spare noen kroner finnes det jammen nok å bruke pengene på Skulle ønske jeg hadde millioner slik at jeg kunne kjøpe alt jeg har lyst på til babyen min....
smurfen :o) Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Det er jo ikke akkurat småpenger du sparte heller. Tenkte jeg skulle ta en tur til sverige å titte jeg og. Hvor var du å handlet?
21.april Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2006 Vi var på Happyland på Svinesund. Sjekka ikke andre butikker....
Storebror & Lillesøster Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Var det den nye brio kombi vogna -2006 med lomme/luke på kalesjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå