Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Symptomer er gøy:) Jeg ler:) Du er jo rene symptom-leksikonet!

Håret mitt ser ut som jeg har stått 15 min i vind og regn og ventet på toget; noe jeg jo har gjort Kanskje man skulle kjøpt seg en liten børste å hatt i skuffen? Ting på å få med på neste ukes liste:)

Er deilig å dusje! Kan stå der i over en time, storkoser meg.

Carter er ikke med i Akutten lenger? Eller? Var favoritten min.

Bare 1.5 t til lunsj, er suuuuuuuuuuuuuuuuulten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi... sult er et symptom... men oftest på at en er .. eh... sulten!!!!!!!!!!

Nå har eg spist TO rundstykker med skinke og majones... og det smakte godt!!!!!!!! Endelig!!!!!! Så nå føler vi at mensen kommer igjen...

I dag ble det to min dusj... men gjorde nytten det og!!

Nå skal eg bare slappe av til eg skal på jobb...

carter er innom av og til ... gjesterolle.. han jobber i afrika liksom..

Skrevet

Har døyvet sulten med et knekkebrød. Var fri for pålegg og har lånt litt sjokoladepålegg hos en kollega. Syntes det var godt, så da kommer nok TR (siden det at man ikke likte loff med sjokoladepålegg var et symptom på at man var gravid;)

Gikk bra hos tannlegen?

Skrevet

He he...

Bra hos tannlegen ja... skal tilbake snart, hun hadde en lite bet. i tannkjøttet..

Men hun var så flink!!!!!!!!!!

Synes du er vel negativ til din egen graviditet her nå... slutte med det!!

Pleier du å spotte?

Og eg spiste nettopp en bamsemums.. den var god den..

Nå sitter det er bitteliten kjøttmeis utforbi kjøkkenvindu mitt.. så søt!!

Er nesten sikker på at den blinket til meg..

Ha en super duper lunsj!!!!! (uten oppvask!)

Skrevet

Laaaaang lunsj ja:) Nå er jeg mett, rolig i magen, litt søvnig og veldig fornøyd:)

Jeg vet faktisk ikke om jeg bruker spotte. Ikke noe jeg har sett etter før. Først nå de siste ukene jeg har tatt opp hobbyen "se på dopapiret før du skyller ned" :) Memo til meg selv; neste gang TR nærmer seg skal jeg ikke kjøpe Lambi dopapir med røde hjerter på og jeg skal kjøpe vanlige hvite truser uten mønster og dilldall. Skal være lett å få med seg alle tegn på spotting og TR.

Lå en seigdame å ventet på meg da jeg kom tilbake til kontoret mitt. Snill kollega som har lagt den der:) Så nå skal jeg lage mere te, og prøve få den seigdamen til å vare leeeeenge:) Bamsemums er det evigheter siden jeg har spist! Tror jeg må kjøpe meg en pose til lørdagen. Søtt og godt:)

Ingen TR? Bra, hun har ikke kommet hit heller:)

Skrevet

Hun nærmer seg ihvertfall... og nå skal eg snart gå på jobb... sukk!!

Akkurat nå har eg skikkelig murrelår med vondt i... humøret skifter fort som fy... pms?? Aldri hørt om før..

Stakkar damer på jobb.. hehe!!

Tror eg må kjøpe test i morgen bare for å prøve å avklare litt, så skal eg male hele helgen!!!!!!!!!!!!!!

Hmf.. for et vær.. akkurat som eg ikke er sur nok..??

NEi, nok klaging!!!!!!!!!!!

Tudelu..

Skrevet

Uff, du får holde ut på jobb, og så forte deg hjem til senga og mannen:) Kan vi ikke bli enige om at murrelår er et symptom? Et veldig bra symptom?:) Er i alle fall et fantastisk ord!

Kjøpe maling og test samtidig? Så kan du overbevise deg selv om at det ikke passer å bli gravid fordi du skal male. Er vel gjerne da man blir gravid, når det ikke passer? Et forresten et godt tegn for meg dersom det stemmer; skal være forlover i stort bryllup 07.07.07. Er jeg gravid nå vil jeg være fødeklar på den tiden.

Er SURT ute i dag! Kle deg godt når du skal ut

Skrevet

Kjenner eg har litt deppingstendenser nå.. ikke bra

Kose meg med de gamle damene...

Det var lurt... tror du de har test og maling samme plass.. hehe.

Åh.. tenk å føde den datoen.. sååå konge!!!!!! eg vil eg vil eg vil!!!!!!!!!!

Har heldigvis 250 m til jobb, så eg rekker knapt å fryse...

Glemte å si i sted at søvnig er et symptom!!!!!!!! Så det så... nei, nå må eg gå!!!!!!!! Begynner kl 15!!!!!!!

Hadet bra.. snakkes i morgen!!!!!!!!!!!!

Klem

Skrevet

Så luksus å ha kort vei til jobb! Heldiggris.

Graviditetstester er en selvfølgelighet hos alle bedre malingsbutikker. Man må jo teste seg før man begynner male!

Nei, nå må jeg gå jeg også. Middag og kino venter:)

Alba; Håper du har hatt en fin dag på jobb, og at ungene stadig blir mere selvstendig! Ja, til lange bimme-pauser på sofaen for Alba! Ønsker deg også nok en fin kaninkveld:)

Attpåklatt: Håper de gamle damene ikke var slemme mot deg i dag, at TR ikke kommer, og at humøret holder seg på den øvre delen av skalaen:)

Ha en fin kveld dere to:)

Torsdagsklemmer!

Skrevet

Hei jenter!

Så bra at ingen av dere har fått slemme tante rød på besøk!!!!

Skal se dere begge hopper videre til 1.trim. i løpet av uka ;o))

Krysser fingrene!!!

Barna var like lite interessert i å bli overlatt til seg selv som i går, så bimming på jobb ser ut til å bli en dårlig løsning. Blir nok kvelds og helgebimming på meg.....

Er stuptrøtt, så er på vei inn på badet allerede...Så da er det bare å vente på at Albamannen kryper oppi loppekassa også ;o)

God natt & ha en super fredag!!!

Klem,

Skrevet

God morgen damer:)

Fredag, og ikke mange timer til helg:) Og, den store IKM dagen i dag, trur eg. Ingen tegn til TR ennå i alle fall:)

Veldig bra middag og kinotur i regnværet i går. Så "Marias Menn". Den var veldig søt, koselig. I dag er jeg stuptrøtt siden jeg kom meg sent i seng, og sliter med å overtale øynene mine til å holde seg åpne. Blir det for ille må jeg vel bruke litt tape:)

Ja, blir vel test- og malingsshopping i dag Attpåklatt?

Nei, da skal jeg hente meg litt te og starte arbeidsdagen:)

Krysser alt jeg har for at TR ikke dukker opp i dag Attpåklatt, og at Alba hadde noen produktive timer i senga i går:)

Skrevet

God morgen ja...

Kom til oss du nutmeg så klarer ikke øynene dine annet enn å stå på vidt gap--- her blåser det sinnsykt mye nå!!!!!! Godt eg har tung bil.. hehe!!

Iiiiiiiingen tegn til tr enda... bare murrelår.. som snart begynner å hoppe!! Kjenner kroppen er veldig anspent... så tror eg tar test snart uansett.... tr klarer vel ikke å komme når kroppen er i helspenn!!!

Nå blir det avis...te... frokost... bim...

Så blir det ut og finne det eg trenger for en god helg!!!!!!!!!!!

Og nutmeg?? Du trenger ikke gå to uker over denne gang og altså... bare hvis eg gjør det... kjekt å ha ikm med noen..

Ha en fantastisk fredag!!!!!!!!!!

Skrevet

Tenker det blåser litt ja:) Du får unngå paraplybruk, er få apoteker langt til havs:)

Nei, håper virkelig kroppen tar til seg den alvorspraten jeg gav den forrige gang. 2 uker på overtid er MYE. Vil så gjerne ha min normale og velkjente syklus tilbake.

Blir svømming i dag:) Husket bagen min. Får håpe de andre som er der også har husket det;)

Sambo hadde forresten stekt seg fisk i går også. Så i dag er jeg Smelly-Nutmeg igjen. Tror jeg må sette meg ned å ta en alvorsprat med ham om tempratur ved steking av fisk, luftig og konseptet fisk i folie. Slike viktige og avgjørende samtaler alle par har:)

Skrevet

Ja, sitter her og lurer på hvordan syklus eg får... har ikke lyst å begynne med el testing... ugh.. stress det!! Nei, da holder eg meg til kaninmetoden!!!!!!!!!!

*ler* ser det for meg.. bassenget altså...*skrekkslagen nutmeg!*

Ja, synes virkelig du skal ta den praten.. hehe.

Men, ingen reaksjon på lukten altså... hm.. for det hadde vært et symptom!!!

Åååååh, nå holder testeangsten på å ta meg..

Oj, nå ble eg rørt her.. wenche på godmorgen norge ble overrsket med flotte blomster... hun visste ikke noe om det.. hun er visst blitt ambassadør et eller annet.... herregud!!

Enten veldig pms eller... nei, våger ikke tenke det engang...

Skrevet

Kaninmetoden ruler hos oss. Testing og temping høres pesete ut, skal prøve unngå det så lenge som mulig.

Gå å kjøp deg en test, få det ut av systemet:) Den vil jo gi utslag:)

Aldri blitt rørt av frokosttv, må ha vært fine blomster:) Wenche er flink hun. Har et par av kokebøkene hennes og bruker dem flittig.

Dagens symptomer: trøtt (sov lite) må tisse igjen (drukket mye te), litt vondt i magen....(men har ikke spist frokost ennå)

.

Skrevet

Det var ikke bare at blomstene var fine... men hele "settingen" liksom..

Overraskelse... Finn!!.... at hun ble gla...osv.. ja, eg er håpløs!!

Skal gå å "freshe" meg litt nå....

Begynnte å le når eg var på do i går... hva så eg der.?? jo, røde fine hjerter på papiret!!! Så da tenkte eg jo på deg da vett du... *ler godt*

Eneste(tror eg) symptomet så langt i dag er magen(men spiste løk igår)

Tudelu..

Skrevet

Ja, de røde hjertene er litt irriterende denne uka. Blir litt sånn: Er det blod, er det pynt?:)

Jeg tenkte på deg i går. Ble nemlig kvalm av lukten på håret til han som satt forran meg på toget! Dette er et symptom tenkte jeg, og sendte symptom-leksikonet mitt en munter tanke:)

Må ta et par husbygglingsrelaterte telefoner i dag. Gruer meg, liker det ikke. Jeg har jo ikke peil på husbygging i det hele tat, og om noen spør meg om noe som ikke står på lappen sambo har laget kan jeg ikke svare. Men, man er da 31 år, et par telefonsamtaler er ikke farlig! (dagens pep-talk). Skjønner ikke hva som er galt med mail, foretrekker det fremfor telefon. Er dessuten greit å ha alt de siser skriftlig i og med at de ofte ikkeholder det de lover.

Kommet deg ut i stormen?

Skrevet

Nei, sitter her og gruer meg.. håret i hestehale for anledningen!!!

Slike telefoner er ikke så kjekke nei.. bare trekk pusten og overbevis deg selv om at dette kan du!!!!!!!!!!!

Seriøse pms her nå altså... tenkte du på meg og.. sukk!! Skjønner?? Håpløs ja... tror eg må teste i nærmeste fremtid ... ingen spor nå heller.. og tørket meg skikkelig altså... kommer til å bli sår.. så eg går nok for en test i stedet ja. hihi

Snakkes om en stund!!!

Tudelu tudelei..

Skrevet

Hestehale er et fornuftig valg på en slik dag:) Jeg ser jo ut som et takras i dag også. Har faktisk børste med, men har ikke engang giddet ta den frem. Pynte meg etterpå, når jeg har svømt:)

Nytt prosjekt og mye å gjøre i dag. Men jeg har jo helg inni hodet mitt! Kan ikke gi meg masse ting å gjøre i dag da! Er vel bare å brette opp armene:)

Kan bli litt mye tørking ja:) Får kjøpe sinksalve;)

Skrevet

Nå er det gjort!!! Har vært på apoteket.... litt nervøs når eg var der... redd for å treffe kjente.. planen var å snike meg bort å hente en test og nesten helt usynlig betale den... MEN, neida.. der kommer den hygggelige unge damen og omtrent møter meg i døren:"skal eg hjelpe deg med noe??" ser eg så hjelpesløs ut?? hehe... jaja, tror ingen såg meg...og angsten har steget til et nytt nivå...

Skjønner ikke folk som klarer dette hver mnd..

Må du jobbe på en fredag?? Usj..

Jaja, nå skal eg hente ungene, så de ikke blåser bort på vei hjem..

Og eg må på et møte på jobb kl 14.. fy, skulle ikke vært lov..

Ps! Det hjalp ikke med hestehale.. er takras eg og nå..

Skrevet

Takras med murrelår:) Bra vi ikke skal på byen å sjekke i kveld:)

Ja, synes det er forkastelig å forvente at jeg skal jobbe på en redag! Som om jeg ikke har andre viktige ting å gjøre på jobb enn å jobbe! Tror det må bli arbeidstilsynet neste.... Ser du skal på møte, vi får ordne en felles anmeldelse:)

Har funnet ut at jeg nok må kjøpe testen når jeg er på jobb. Vil ikke bruke apoteket i indre gokk der vi bor nå. For lite, og for mange kjenninger av sambo rundtomkring. Hehe, litt paranoid:) Så det vil si at jeg kjøper den på tirsdag dersom jeg fremdeles trenger den, og tester onsdag før jobb. Sambo var forresten litt søt i går; skrevet lapp til meg og minnet meg om at jeg måtte huske kjøpe smertestillende til TR kom (var skikkelig dårlig sist), og så hadde han føyd på " kan jo hende du ikke trenger det da:)".

Skrevet

Så søtt av han det då...

Trenger noe søtt eg også... testet akkurat neg.!!!!!!!!!!!!! ugh... men har jo vært nesten sikker på det også da.. men litt rart å få det bekreftet!!

Håper tr kommer fort nå... kjipt å ha mensen, men enda verre å vente på den..

Men, bra for deg dette, har liksom trodd at en av oss kom til å bli gravid nå..og forlate den andre.. sukk!! Såååååååå det blir deg det då!!!

Krysser alt eg har!!!!!!!!!!!

Skrevet

Dumme, dumme TR:( Men så lenge den ennå ikke har kommet er det vel håp? Eller? Stor trøsteklem i alle fall! Lei meg på dine vegne nå, håpet jo du skulle være gravid!:( (

Her er hver dotur fremdeles mer spennende enn en tur til Tusenfryd (og billigere). Sjelden har dopapir vært slik en høydare, mer spennende enn på kino jo:)

Ellers så knasker jeg Dundersalt (glemte spise dem på kino i går), pusler med prosjektet mitt og ser på klokka. Ikke lenge igjen til jeg skal ta helg.

Skrevet

Tror ikke eg skal spekulere så mye i det håpet.. det var veldig negativ test!!!!!!!!!!!!! Skal det være noe håp er det at eg ikke har 28 dagers syklus akkurat nå... eg tror jo bare igrunn nå at eg har ikm i dag..

Men kroppen har vel godt av å rense seg litt etter spiralen...

Hvis tr drøyer litt til... så kan det jo hende når eg skal på ul den 16 nov at hun ser om det er eggløsning i de tider... hehe.. spennende.

Men fryktelig lenge til...

Dundersalt er godt..

Ingen spor enda altså...? Hm... da tror eg dundersalt er et symptom!!

Takk for klem!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Rett og slett et dunder-symptom:)

Dagene går fort til 16.11! Er jo november allerede neste uke jo!

Da skal jeg pakke sammen sakene og komme meg avgårde til andre mennesker som liker svømme med badetøy på:) Helgens planer er avslapping, svigersbesøk, lesing, holde TR unna og husmorgreier. Har en fin liste som venter på meg hjemme:)

En GIGANTISK trøsteklem til Attpåklatt. Jeg var jo sikker på at du var gravid, så dette var en liten nedtur. Men, det er jo fremdeles håp.....

Masse energi til Alba slik at du kan fortsette kaninuka di:)

Ha en kjempefin helg jenter, så snakkes vi på mandag:)

Klemmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...