Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt.

Anbefalte innlegg

Neiiiiiiiiiiii... ikke gå!!! Hehe..

Nyt svømmingen....

Ha en fantastisk tr-fri helg!!!!!!!!!!!!!!

Takk for den gigantiske klemmen... har gjemt den borte i kroken, så kan eg gå og hente ny dose når eg trenger det...

Tudelu!!!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Dytter denne litt op jeg:)

Alba; Fin kaninhelg?

Attpåklatt: trengte du klemmen? håper ikke det:)

Var deilig å svømme, fikk brukt litt av det som tidligere var muskler. En deilig start på helgen. Gjoder ikke så mye annet den fredagen, lå stort sett påsofaen og var fornøyd med svømmeturen min:)

Noen som skal gjøre noe koselig i dag?

Heisann!

Hatt en kjempefin kaninhelg ;o)

(men ennå ikke funnet el).

Slappet av og kost oss masse!

Var på Bjørn Eidsvåg- konsert lørdag

sammen med et vennepar med påfølgende restaurantbesøk etterpå.

Har dere hatt en fin helg?

Fortsatt ingen tantebesøk?

Det lover jo MEGET bra da, jenter!!! :-D

Hei!:)

Bra du har vært flink kanin i helgen:) Da ligger det vel noen å venter på egget når det våger seg ut:)

Bjørn Eidsvåg konsert og middag ute hørtes ikke vondt ut!

Ingen TR enda nei, men alle symptomer (minus ømme pupper) er på plass. Tror hun dukker opp i morgen, men kan jo ta feil. Er vel fremdeles et lite håp:)

Rolig helg, vært deilig. Var på middagsbesøk på søndag, ellers bare kosete vi oss sammen. Denne uken er det fullt kjør med overtid, trening og husbygging igjen, så jeg regner med vi ikke ser så mye til hverandre før helgen igjen.

Sluttet du tidlig i dag?

Krysser fingrene for at det ikke er tr som er i anmarsj!!!!!

Er så deilig med rolige helger når man har mye å gjøre i løpet av uka. Lever lenge på det :o)

Har hatt tidligvakt i dag og sluttet 14. Deilig!!

Har du fast arbeidstid ( utenom overtid)?

Kan flekse, men jobber stort sett 0745 til 1545 (slik at jeg rekker toget). Mye overtid nå da jeg ikke gidder stresse hjem til den tomme leiligheten jeg ikke liker. (liker å være alene, men liker ikke bruke mer tid enn jeg trenger i den leiligheten).

Deilig å slutte 14! Gør det innimellom nå siden jeg jobber så mye overtid. Går heller tidlig de dagene det er lite å gjøre, og jeg har noe jeg skulle gjort. Får nemlig ikke betalt for å jobbe overtid, så da passer jeg på å avspasere.

Har ungene vært snille mot deg i dag da?:)

Er nok TR, flust opp med kjente og kjære symptomer:)

Annonse

Bor du også rett utenfor Oslo?

Jeg bor i Skedsmo.

Deilig å "styre" arbeidstiden litt da.Føles som om ettermiddagen er såå lang når jeg slutter 14, så nyter det når jeg har den vakta.

Husk: mange av gravi- symptomene kan minne om tantebesøk i anmarsj... :o) Når har du ikm?

Ungene har vært snille i dag ja. Koste oss ute, men jammen er det surt nå. Savnet lue og skjerf og varmere vanter/votter....Drøyer vel ikke lenge før snøen er her.

Bor lengre ut enn Skedsmo, og en litt annen vei. Men bodde i Oslo før:) (intill i sommer).

Hadde IKM på fredag. Men, hun kom 2 uker på overtid sist runde, så jeg har ingen forhåpninger. Mulig kroppen min saboterer litt pga pilleslutt, vil ha hormonene sine:) Mne, nå er det jo godt over 3 mnd, på tide å "move on" spør du meg:)

Så nettopp at det muligens kommer mye snø i natt. Ut å ake!:) Jeg må finne frem esken med vintertøy, hansker er et must! Blir så fort kald på fingrene.

Skal du gjøre noe koselig i kveld da?

Kroppen kan jo være i litt ulage etter pilleslutt, ja.

Er bare å vente og se nå da, Nutmeg :o)

Spennende er det uansett!

Tenkt til å kose meg hjemme i dag.

Lage middag, vaske klær( til en forandring...hehe), sette opp noen hyller så vi må rydde og ordne med det og så har jeg tenkt til å finne sofaen :o)

Du da? Planer?

Jeg tenkte jobbe til 18.00, vaske klær (grrr), se på Nynne, se på 71 gr Nord og sove:) Mulig jeg må spise middag, vi får se om jeg gidder:) VELDIG spennende kveld dette her:) Klesvasken er jo ikke så ille i seg selv (slipper jo harme løs på en stein i elva), men det å henge opp, og brette...Kjedelig. Men, rene klær må man ha!

Ja, er jo litt spennende, men jeg har ikke tatt av. Forberedt på at TR kommer og kjenner at det faktisk ikke er verdens undergang. Veldig innstilt på at vi må prøve en stund, forventer ingen mirakler:)

Ny kaninuke for deg dette? Du har IKM uke 46? husker jeg feil?

Jeg syns heller ikke selve klesvasken er så ille. Heller ikke å henge opp, men å brette sammen er kjedelig. Men; er absolutt ikke det kjedeligste jeg gjør av husarbeid heller. Vaske gulv har bunnplasseringen hos meg. Det er trasig, det..

Har ikm uke 46 ja, for regner med at denne syklusen er like lange som forrige. Har variert mellom 30-34 dager. Håper å finne el denne uka...

Så da kan ikke Albakaninen og Albamannenkaninen ha for mange avtaler utenfor husets fire vegger.Hahaha...

Begrenser seg vel litt selv også, må jo ha energi til å orke bevege seg utenfor husets fire vegger:)

Værste jeg vet er å vaske opp, samt gå meg matsøpla. Synes det er koselig å vaske opp når jeg er på hytta, men GRUSOMT hjemme. Rart:) Gulvvask er greit, men ikke dersom jeg må flytte rundt på mange ting.

Går fort til uke 46! Nå kan du jo begynne glede deg til jul for fullt, og det er lengre til det. Og så vips, uke 46!:)

Håper TR kommer i morgen dersom hun har tenkt å komme. Det betyr at jeg er nærmere normal syklus igjen. Vil gjerne ha tilbake min fine 28dagersyklus takk!

Hehe...rart det at man gjerne syns det er ok med husarbeid på hytta, men ikke hjemme. Forrige sted vi bodde, så hadde vi ikke oppvaskmaskin (!!), og det kunne jeg aldri byttet bort igjen.

28 dagers syklus hadde vært bra, ja!

Med el fast på dag 14. Kort og greit og oversiktelig :o)

Annonse

Alltid hatt oppvaskmaskin, tilogmed som student. Så på en måte har jeg vel bare godt av disse mnd uten. Men........Jeg synes det er en fantastisk maskin, og gleder meg som en unge til vi flytter og jeg får ny:)

Tenk så greit om man bare kunne bestille syklus? Krysse av for 28 dager med El hver 14.dag? Hadde vært supert:) OK, litt mer spennende slik det er nå, men hvem vil vel ha spenning hele tiden?

Hva blir det til middag i dag da? Jeg har vel kommet frem til at jeg nok er veldig sulten når jeg kommer hjem, og bør spise. Tror det blir fiskegrateng, er så utrolig lettvint. Og så er det godt, og litt sunt (innbiller jeg meg. Frossen er ikke like sunt som hjemmelaget, men jeg gidder jo ikke kokkelere så veldig kl.19.00 en mandag. Blir oppvask av slikt!;)

Blir sikkert supert å flytte inn i nytt hus!!! Og bare gled deg til oppvaskmaskinen :o) Bygger dere stort?

Lager middag og bimmer om hverandre her nå.

På menyen her står det kylling med pesto og bacon, ris, saus og brokkolli + hvitløksbaguette. Kjenner lukten og er såå sulten nå. Namnam...

Liker fiskegrateng veldig godt! Har det i fryseren, så blir nok det en dag denne uka :o)

Vi hadde det på lørdag, kylling m samme tilbehør:) (minus hvitløksbrødet) Var supergodt:)

Nå skal jeg bevege meg vekk fra jobb for i kveld.

Kos deg med maten, og det å slappe av hjemme:)

Vær flink kanin!

Snakkes i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...