Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanin-tirsdag du, Nutmeg :-D

*gapskratter*

Hvordan visste du det? Hihihihihi.....

Joda, det var et forslag; barna leker ute alene og finner matpakka si selv, mens jeg sitter i en sofa med en bærbar pc hele dagen. Her går bim foran absolutt ALT!!!

Symptomjakt ja.....ååå...er så spent på deres vegne...

HÅPER på et super beskjed snart ;o))

Gleder meg til bøndene i kveld.

Hvem vil ha hvem...

Hvem gråter...

Hvem jubler...

Hei du...

Håper å kunne glede deg med en super beskjed snart..

Startet å håpe i dag.... tenkte at den ugne(er det et ord?) følelsen i kroppen måtte nå bety at det er noe på gang... men så kommer mannen hjem og sier at han eer så uggen og lite matlyst!!! Sukk... det var det håpet... hvis ikke han og er gravid da... hehe!!

Men, noe er det som skjer i underetasjen.. det stikker, murrer, "brenner".osv.

Får snart besøk, og godt er det... så går den kvelden!!!

En dag nærmer et svar..

Mannen bare ler av meg... han begynner vel å huske hvordan eg var uten pillen el spiralen... litt mer på tuppa ja...

Håper å få sett litt av bøndene... de norske er litt "dårligere" på det grinegreiene enn i usa!!!!!!!!!!!

Spennende i grey`s også... der er det babyer ihvertfall..

Åååh, der kom den skikkelige følelsen igjen av at mensen er rett rundt svingen... f...!! Jaja, ha en fin kanintirsdag!!!!!!!!!

Klem!!

Morgen:)

Onsdag allerede:) Fremdels ikke TR, men tror hun er på vei, føles sånn. Murringer og full pakke. Vel, da kan jeg drikke vin i helgen, aldri så galt at det ikke er godt for noe:)

Bøndene var bra ja:) Må gjemme meg under pleddet i ny og ne, blir så flau, men må jo bare se. Ny sjekkelinje: kom igjen, skal vi legge breisia til i grisehuset? Skal se om den funker på sambo i kveld;)

Travel dag på jobb i dag, og svømming etterpå. Får tid til bimming innimellom, må jo fylle ventetiden med noe fornuftig:)

Ha en fin onsdag:)

*lete lete*

Hm.. fant ikke tråden.... men der var jammen du kommet på jobb og snappet den opp rett før meg!!

God morgen!!!!!!!!!

Fikk liksom ikke sett helt skikkelig på disse bøndene... fikk besøk..

Ingen tr her heller enda... men synes eg hører hun står å "tøffer" seg rundt svingen altså.. men men...

I dag er gutten hjemme fra skolen, hoster, tett nese og litt feber...

Så da kan ikke eg gå på apoteket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jippi!!!!!!!!!!!!

Kos deg på jobb!!!!!!!!

Ja, hun er fæl til å tøffe seg i dag, dumma. Litt opphengt i magen min i dag skjønner jeg. Skulle skrive inn "skadeforsikring" i nettbanken, og endte opp med "mageforsikring". Lurer på hva det koster, en god mageforsikring:)

Synd gutten din er syk:( Men da kan dere jo kose dere litt sammen hjemme:) Kvalitetstid:) Og, som du sier; du kommer deg ikke på apoteket:) En dag til uten testing! Holder bra dette her.

Annonse

Mageforsikring er nok ikke billig.. hehe!

Ja, vi skal kose oss... skal lese litt nå!!

Og i dag skal eg være snill og bake en kake til mannen.. han skal ha klassekontaktmøte... så da blir han nok glad siden han jobber så mye akkurat nå!!

Fy altså... er så rar i magen... vondt/ubehagelig!!!

Hvis ikke tr er kommet til mandag... da er det løp og kjøp altså, eller ringe sykehuset... dette gidder eg ikke i lengden..

Og bare slik at du vet det... ikke ta i mot tr hvis hun banker på!!

Du kan jo trøste mannen din med at det er lettere å være klassekontakt nå enn på ungdomsskolen:) Greit å ha det unnagjort mens de er søte og små:) Du er snill som baker kake, det setter han nok pris på:)

Min jobber også mye for tiden. Mye å gjøre på jobb og med husbyggingen. Greit det ikke skal være sånn hele tiden, er litt kjedelig. Ekstra kjedelig fordi vi bor i en leilighet jeg ikke liker på et sted jeg ikke kjenner noen. Men, jeg har jo venner i Oslo, og jeg sitter en del på jobb.

Magen min er ikke helt venn med meg i dag nei. Vondt. Blir godt å få trent litt i dag, strekt og brukt den litt:)

Vi satser stort og mye på at det er et symptom!!!!!!!!!!!!!!! Ok??

Misunner dere litt å bygge... må være såååååååå deilig å flytte inn i et hus som ingen har bodd i før dere!!!!!!!!!!!

Vårt er ganske nytt, så skal ikke klage, men det har tatt noen timer å få det slik som vi vil ha det.... blir sikkert aldri helt fornøyd heller.. hehe!

Ja, vi går for symptomteorien!:) Roet seg litt nå, hjalp med noen knekkebrød. hehe, kanskje jeg bare var sulten? Fremdeles få som har blitt gravide synes jeg. Må bli en skikkelig boom på fredag-lørdag.

Gleder meg til huset er ferdig, men nå er det ikke sånn veldig stas. Bare pes egentlig. Det meste skjærer seg, og vi er 6 mnd forsinket. Blir muligens ferdig til påske. Akkurat nå ønsker jeg at vi hadde kjøpt hus, og så heller brukt tid på å pusse opp.

Hvordan er været hos deg i dag da? Noen tegn (eller symptomer, hehe) på at denne høststormen kommer?

Vet du... kom på eg spiste mye løk i maten i går kveld... hm... det romler godt i magen nå altså.... tror eg må spise litt eg og... knekkebrød var lurt...

Her skinner solen sååååå fint!!!!!!!!! Kald og deilig luft!!! Lurer på om eg skal lure meg litt ut... men får gjerne vente til pappen kommer hjem..

Kan jo gå tur når han har møte.. ah, det var lurt!!!

Ingen symptomer på storm!!! Men håper heller på boooomm!!!!!!!!

Jepp... håpet svinger godt her i huset... opp og ned!!! Hele tiden!!

Nå er det opp!!! Fikk en sånn liten "gynging" i hodet i sted... det har eg hatt før... helt i beg av de tidligere sv.skapene! oj.... men prøver å ikke være for optimist... da blir fallet så stort!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke lett dette..

Super jobb du har då... både bimming og kunne gå tur!!!

Annonse

Ja, jeg klager ikke. Har en del kjedelige oppgaver, men det at jeg har det så fritt veier opp en god del. Noen dager er supertravle, de fleste tingene jeg gjør må gjøres en bestemt dato og kan ikke tas før eller etter, men stort sett er det tid til litt kos:)

Svimmelhet er et symptom? Søren, det kan jeg ikke krysse av for! Men magen har roet seg, det har den. Hjalp med mageforsikring kanskje:)

Hvilken kage baker du?

Kaller den bare bollekake...

Heter vel prinsessekake...

Kanskje eg er svimmel pga at eg bare har spist loffskiver i dag..og en pære!! Fy...

Eller tett i bihulene.. he he. Tror eg velger å ta det som et symtom..!!!

Prinsessekake er godt! Heldiggris den mannen din:) Jeg er veldig glad i å bake, men sambo liker ikke kaker (ikke desserter heller, raring), så det har blitt mindre og mindre av det med årene. Nå baker jeg bare til bursdagene til venninner.

Pære og loff var vel ikke så mye å gå på for ei som er gravid? :)

Ååå du må ikke "si" sånn... nå hoppet magen min!!! Sommerfuglene danser...

Eneste dumme med den kaken... er gjæren!!! Magen blir så oppblåst!!

Yes.. symptomerf or morgendagen er sikret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var ikke så dumt likevel då...(hvis ikke tr kommer i natt...ugh)

Gu, så god vi er på å skravle...*ler*

Sånn.. da var bolledeigen på!!!!!!!!!

Litt senere enn planlagt... men dagen er ikke alltid så forutsigbar når en har barn... og de er hjemme og synes synd på seg selv!!! hehe

Men kaken er veldig god når det er lunk i den.... mmmm

Blir masse sympt. i morgen!!!!!!!!!!

Hehe, gleder meg til å høre om symptomene dine i morgen:) Lover også å ikke antyde at de kommer fra Prinsessekaken:)

Nå har jeg lyst å gå ut igjen! Er så fint ute, og dårlig luft her inne. Kanskje det hjelper med en kopp te.

Stikk hodet ut vindu litt...

Har lyst å gå ut selv... men må vente til mannen kommer...kan ikke gå fra den syke klumpen min.. han e drirlei selv stakkar!!

Eg og skal kose meg med te når kaken er i ovnen, den er snart ferdig hevet.. har ikkelyst på kaffi.....weeee et symptom det jo!!!!!!!!!!!!!!

Hehe, jeg begynner skjønne det nå. Alt man gjør/føler/sier i dagene før IKM er et symptom:) Da har jeg et; jeg har faktisk glemt svømmetøyet mitt i leiligheten. Så det først nå. Kan jo ikke svømme naken.... Næ, er nok ikke et symptom på graviditet, mer i Alzheimer-klassen:) Da tror jeg jeg dropper svømme i dag, blir bare pes å måtte innom der å hente bagen først (pluss at det er VANSKELIG å komme seg ut når man ført ser inenfor dørene hjemme). Blir svømming på fredag i steden, gå tidlig fra jobb og kose meg:)

Lukter godt av gjærbakst! Skikkelig godt:)

Ja, gleder meg til å se smile til mannen når han kommer inn døren..

sååååååå kjekt når han blir kry over "konemor"... hehe

Å glemme/være distre er et sympt det altså..

Sist eg var gravid var det så gale en stund at eg nesten glemte at eg var gravid.. hi hi! Det kom seg litt heldigvis..

Håpeer der ikke blir slik denne gang, siden eg har så mye detaljer ang. skole o.l. med ungene å huske på..

Men. klart du kan svømme naken.. får sikker noen lengder før de kommer med hvite frakket og henter deg.. Så i samme slengen kan du spørre de om de tar urinprøve/blodprøve når de "legger" deg inn...

(herremin for en humor i dag..)

Kjekt med skryt og gode smil:)

Vi får håpe hukommelsen holder seg på plass:) Litt distre må en kanskje får lov å være:) Lag klar navnelappene til ungene dine sånn i tilfelle:)

Ikke så dum ide det med å bli hentet av menn i hvite frakker. Da får man blodprøve ganske så kjapt:) Med mindre det faktisk er "svøm-naken"-dag i bassenget da. Det hadde vært nedtur, ingen som hadde stormet til for å ta blodprøve på meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...