Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt.

Anbefalte innlegg

Det var sååååååååååååå godt med seigemenn!!!!!!!!!!!

Mmmmm... på en helt vanlig mandag!!!

Ja, det var den ikm da... synd du ikke er kommet så langt... men du tar oss gjerne igjen.. hehe.

Det nærmer seg vel "kanintiden" for deg nå..??

Ser på tv nå.. program om for tidlig fødte... får litt dårlig samvittighet for at eg klaget på slutten av svangerskapene....

Siste nytt herfra... er nå: vondt i hals og ører... jaja, får vel tankene bort fra ikm... he he.. lov å håpe!!!

Klem!!

Fortsetter under...

God morgen:)

Seigmenn på en mandag:) Var godt:) I dag skal jeg være sunn. Helt klart.

Nå må du ikke bli syk igjen Attpåklatt! Ser ut som det går en del influensa for tiden, mange av vennene mine er syke. Jeg vil ikke bli syk! På med skjerf, frem med te og honning, eller melk, kanel og honning.

Ja Alba, bytt til en mer bimmer-vennlig jobb:)

Ingen TR i dag, og ingen symptomer heller. Tror nok kroppen min har bestamt seg for å utsette TR til neste uke, bare sånn på gøy.

Nødne bønder på tv i dag, gleder meg!:)

God morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, i dag skal eg være sunn... hm... kanskje... tror eg.... joda!!!!!!!!!!!

Føler meg bedre nå... men det er liksom fra klokken 16-17 og utover at kroppen "klapper" sammen... håper det er penicillin som har gjort det..

Og det har vært om ettermiddagen det har murret i magen/korsryggen.

Men, nå er murringen startet allerede...uff!!!!!!!!!! Vil ikke ha besøk av tr!

Men men... får ta det som det kommer..

Og er eg ikke gravid, så kan eg male i helgen!!!!!!!!! Ja.. positiv tenking!

Satser på alba er på jobbjakt i dag...*smile pent*

I kveld er det tv for alle penga....

Ha en fin dag på jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skal IKKE male for eg er gravid...*håpe håpe*

Ha ha...

Eg skal male lister og vinduskarmer i gangen...

Skulle helst ha malt flere plasser, men spørs om eg får tid før eg er gravid.. hehe. sååååååååååå optimist!!!!!!!!

Vi får se... kanskje eg skal "trøstemale" fra tr frem til el hver mnd!!!!!!

Ha... ingenting er så gale at det ikke er godt for noe.. !!!

Det har murret til og fra helt fra spiralen ble fjernet... sikkert mye som skal falle på plass!! Og eg er jo så heldig at eg har en cyste på ene eggstokken også.... heldig??? NOT!!!!

Så du har ingen tegn du... pleier du å ha det??

Eg vet liksom ikkelenger... har jo ikke hatt skikkelig mens på noen år!

Så eg er jo litt på vakt etter tegn/symptomer...

Etter pilleslutt har kroppen ikke helt vært som den pleier, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal forvente/ikke forvente av symptomer på TR. Var seeeen sist, og tålig symptomfri, men til gjengjeld VONDT. Håper det ikke blir "spy og besvim" -vondt denne gangen i det minste.

Tror ikke du rekker mer enn de listene før du er gravid:)

Cyste på eggstokken... Er det sånn som går bort av seg selv, eller må du fjerne den? Har ei venninne som fikk det av hormonspiralen, og den eksploderte. Var ikke farlig, bare litt vondt. Får alltid litt vondt når jeg hører slike historier. H

Annonse

Nei, nå måtte eg le litt her... eksploderte???

Hørtes litt kult ut liksom... "kaboom"

De håpte den skulle gå sin vei selv(håper tr tar følge)...skal på kontroll 16. nov. Har ikke lyst å måtte fjerne den....

Sa de til henne at det var spiralen som gjorde det?

Tror nok gjerne at min tr blir sen også.. eller tidlig... tviler nå på at det er helt i system så fort...

Jepp, eksploderte. Visste ikke at det var mulig, men det var det visst. Desverre ingen kule lydeffekter, men tålig vondt. De sa det var en reaksjon på hormonspiralen, og at det var ganske vanlig. Håper du har en sånn som bare forsvinner av seg selv. Krysser fingrene:)

Driver dere å pusser opp? Hus?

Ja, eg fikk beskjed om at den kunne forsvinne pent og rolig... eller sprekke(eksplodere var litt kulere), vokse og gjøre vondt, bli så stor at den kan få eggstokken til å vri seg rundt seg selv... hm..

Men eg har snakket til min... den holder på å pakke.. slik at den er borte til den 16!!

Men nå murrer det så i ryggen, tror eg går meg en tur ute... så eg ikke blir deppa hvis tr kommer!!!!!!!!!!!

Pusser litt opp her og der hele tiden... nå har eg et mål og det er å få bort alt trehvite... ville ha det helt hvitt!!! Men det må nesten gjøres med oljemaling.... ugh.. det stinker!!

Eksplodere høres kulere ut enn sprekke ja:) Usj, eggstokk som vrir seg rundt seg selv... Nei, det skal du IKKE få!

Oljemaling lukter ikke godt nei. Og så sitter lukten så lenge. Hvitt er fint. Leiligheten vi solgte var veldig hvit og fin, savner den. Der vi bor nå er det mye trehvitt, blir litt lei av det.

Du får ha en fin tur. Tror jeg skal ut å spankulere litt i dag, få litt luft.

Vi snakkes:) Og TR kommre IKKE i dag!

Da var den korte turen gjort... hater asfalt, men hadde ikke tid til noe annet i dag!!!!

Tror jammen ryggen ble verre... f... og!!

Jaja, nå skal eg snart på foreldresamtale med gutten... får noe annet å tenke på då ihvertfall!!!!!!!!!!! Håper de synes han er like fantastisk som vi synes... hehe!!!

Og begynner nesten litt å tro at tr kommer snart... uff, har liksom følt meg gravid da... men men!

Nye lister då, mye trim og maling! Har faktisk gått ned 1,5 kg etter spiralen ble fjernet.. forbanna hormoner altså.. men deilig å kjenne kroppen virke igjen nå!!!

Så kommer tr så blir det å prøve å få et par kg til vekk... gått å ha noe å gå på.. hehe!!!

Prøver også å gå ned noen kilo. Har det for koselig med sambo:) Han er typen som kan spise alt mulig uten at det synes, jeg legger på meg bare jeg tenker på å spise. Verden er litt urettferdig.

Foreldresamtale...Grøss.... Jobbet noen år som lærer (hva har man ikke gjort) og mislikte de samtalene skikkelig. Ikke alltid lett å finne på noe å si, og absolutt vanskelig å si ufordelaktige ting om barna til foreldrene de gangene jeg måtte det. Syntes sånne stille jenter jeg aldri fikk taket på var værst. Men, går nok bra med deg:)

Jeg fikk krysset litt ut på listen min i går, men må nok være litt husmor i dag også skal det se bra ut:) Se hva jeg rekker før bøndene;)

Håoer ryggen din ikke slår seg vrang!

Håper eg og... tror det er hormonelt..

"mensen, mensen skal du hete for du er min verste venn!"

(mel. "tyven, tyven")

Har skikkelige flashback nå altså... for hvordan det var å ha skikkelig mens!!!!!!!!!!!!!!!

MEN, skal ikke bli deppa!!!!

Godt eg kan bimme.... forløpig stresser det meg ikke opp! Synes det er godt å være opptatt av andre og hva som skjer.... men det er vel gjerne bare forløpig!?

Nei, får komme meg bort... kanskje ta på et truseinnlegg..hm??

*positiv...positiv... positiv..*

Annonse

Hold motet oppe nå! Her er ikke håpet ute før TR faktisk kommer! Sender deg en klump med positiv energi:)

Er litt koselig å engasjere seg i det som skjer med andre ja, litt sånn "reality-preg" over det:)

KRYSSER ALT JEG HAR FOR DEG! (bena også, får jo ikke gjort noe fra eller til akkurat nå:)

Håpet er her hele tiden det.... bare skifter litt i styrke.. hehe!!

Så det var det den klumpen var... energi tar vi gjerne imot!!!!

Takk for at du krysser alt for meg... til og med beina gitt!!

Krysser hele meg for deg og...

Angrer bittelitt nå på at eg ikke kjøpte test... hadde vært godt å vite akkurat NÅ! hva som gjør at eg føler meg slik som dette..

Cyste??

Mensen??

Eh.. gravid??

MEn, så er det jo det at eg kan være gravid uten at det slår ut på testen enda... uff... kan få hodepine av mindre..

Går det bra på jobb??

Noen symptomer rundt hjørnet???

Hehe, ikke alltid lett å være sterk, man angrer seg innimellom:) Ryktet på streeten i Oslo sier at apotekene er åpne i dag også.....:) Du kan vel teste nå, er nærme nok IKM?

Symptomer.... Tja, har lyst på sjokolade. Men, det har jeg jo titt og ofte. Tror TR kommer, men jeg kan jo bli overrasket:) Hvordan går det med ryggen?

En del å gjøre i dag, men ingen bugs i systemet, så ting sklir lett. Har en del programmer som gjør jobbene for meg, og mens de jobber kan jeg bimme:) Grei deal:)

Gikk bra på foreldresamtalen, eller er den i kveld? Er vel gjerne det når jeg tenker meg om:)

Klarer eg å la være å teste i dag skal eg være fornøyd... he he, så får vi se hvordan formen er i morgen..

Ryggen er bedre, ligger bare noe å murrer bak på venstre siden.. uff, tror det er på den siden cysten er.. *ikke tenke mer på det*

Sånn... ferdig med det!!!!!!!!!

Gikk kjempebra på samtalen!!!!!!!!! Han e så go!!!! Og så kjekt å høre andre si det og...!!

Har du planlagt noen testedag hvis ikke tr kommer..??

Jeg skal ingenting spes i helga, sambo skal jobbe på huset og er SLITEN når kvelden kommer, så det er ingen grunn til å stresse med testing. Har ikke TR kommet til neste onsdag tester jeg. Tror jeg skal klare holde meg til den planen:) Sist TR var 2 uker på overtid, så jeg regner med denne ikke kommer akkurat når den skal heller. Syklus-smyklus.

Vel overstått samtale:) Tenker man kan leve lenge på slike tilbakemeldinger:) Kjekt å få skryt av dem man er glad i fra en som er litt mer objektiv enn man selv:)

Er superspent på testen din, så for min del må du bare sprekke i dag.....;)

Herregud, nå er jeg på bærtur! Så kjapt over trådene på side 1 og så "attpåklatt" på "Du vet du er gravid når..:" tråden. Fikk helt vondt og tenkte "nei, nei, det har jeg jo ikke sv rt på! Herregud, har jeg skrevet noe som skulle en helt annen plass. Shit, nesten så jeg ikke tør sjekke hva jeg har skrevet". Men jeg er jo ikke Attpåklatt! Hehe, personlighetsforstyrrelse:) Blitt så vant til å se etter navnet ditt og Albas at jeg i et øyeblikk her glemte hvem jeg er :)

he he.. takk for den... oj, der kom det masssse sommerfugler igjen!!

Der ser du... bim er kjekt! Hvis en er opptatt av andre klarer en å holde ut litt lenger selv... skal vi se... ny plan!!

Hvis eg absolutt må teste før helgen.. så kan eg kjøpe test i morgen, og ta med morgenurin på fredag.

Men, som sagt... føler veldig at mensen kommer!!!!!!!!!

Har mest lyst å være flink pike.. å teste etter helgen...

Nei, nå gir eg opp... vi får se ettterhvert!!!!!!!!!

Å testa eller ikkje testa, det er spyrjinga! :)

Rart det ikke er flere uke 43 jenter som har testet. Skal alle vente til fredag og helgen kanskje? En forsiktig gjeng:)

Hva er middagsplanene i dag? Jeg føler jo jeg må slå til med noe fantastisk etter seigmennen i går, men sambo har overtid og trening så det er kun jeg som skal spise i dag også. Bruker ikke akkurat anstrenge meg på slike dager (som dere kanskje har skjønt;). Kanskje rett og slett kjøpe en ferdig salat på butikken?

Ja, det blir spennende om det blir babyboom!!!!!!!!! Håper det.... hvis ikke r vi nå mange til å trøste hverandre... Og det kan godt komme en boom nå... det er jo så mange nye jo, så de vil klare seg godt her inne..

Her blir det kjøttdeig og spaghetti!!!!!

Salat er såå godt... nesten som snop det jo...

Lenge igjen på jobb??

Alba logger seg vel snart på også...

Lurer på om hun har klart å skifte jobb...*ler*

Klem!!!!!!!!!!

Går tidlig i dag, kl.17 tenker jeg. Må rekke gjøre litt før sofaen sluker meg:)

Kjøtteig og spagetti er godt! Men,det vil kreve oppvask av 1 kjele og en stekepanne.... Salat spist med plastbestikk = null oppvask. Blir kyllingsalat fra Bama;)

Ja, lurer på hvor Alba fant seg en bim-vennlig jobb:)

Glemt en annen koselig ting med tirsdag; skal kjøpe meg et høylitterært verk med mange blider til 20 kr.... kremt... Her og Nå..

Hei Alba! :)

Ja, fin dag. Vi leter etter symptomer og tenker på testing:) Kort oppsummert:) Også store forventninger knyttet til bøndene i kveld:)

Nei, du skal vel få lov å holde deg i barnehagen slik at ungene slipper "ræke i gata":) Hva med å la dem leke alene ute og bimme da?hehehe:) De skal jo lære å ta ansvar, klare seg selv og sosialisere uten voksen innblanding.....;)

Ha en fin kanin-tirsdagskveld!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...