Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Var da fælt så klønete jeg er blitt da... Tråkket over onsdag og hatt hoven fot i noen dager nå. Og idag klarte jeg jammen meg å skjære meg i fingeren da jeg skulle lage frokost... Men det positive(?) er jo at tanta har holdt seg borte foreløpig Ikm igår, så kanskje...???
Katta i sekken Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 du får ha lykke til i alle fall. Når skal du teste?
Alba44 Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Huff da... Håper du har hell nå da i alt uhellet )) Lykke til!
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Teste negativt på torsdag. Dersom den ikke kommer i løpet av helga, får jeg vel knipe sammen beina og springe på Apoteket når jeg våkner på mandag Har nemlig ingen test hjemme...
Katta i sekken Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 det kan bli en spennende helg. håper tr har dratt på lang tur. lykke til:
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Da jeg ble gravid forrige gang, la jeg merke til at jeg var blitt mer klønete. Surret rundt og mista ting i gulvet hele tiden. Har hørt andre si det samme, at det kan være et tegn..... Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå