PrincessElisabeth Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 helluen så vi hadde samme termin dag(1 november), når er din menstermin? litt gøy og se om den også er lik er temmelig klar for å føde nå jeg også
Reddik Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 ja, jeg har menstermin 2. november, ul mellom 1. og 2. november....de har ikke klart å bestemme seg... :-) jeg har bestemt meg, termin 1. november og fødsel i kveld takk! hihi :-) Har masse murringer, men om det er modning, masing eller hva det er er ikke godt å si....bortsett fra vannet - hvordan er formen din?
PrincessElisabeth Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2006 nogelunde likt faktisk, litt murringer i magen, men ikke noe vonde greier, for første gang ønsker jeg meg smerter:P kunne tenkt meg å født i natt jeg, men slik ble det jo ikke...men denne natten er like grei den altså...tenkte kanskje det var en måte å "ta" vannet på, en skånsom måte...da må de jo sette meg i gang om to dager hvis det ikke har kommet noe noen idè?
Reddik Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 haha, vi superdesperate høygravide altså! Synes jeg ser oss der vi ligger og prøver fortvilet å stikke hull på fostersekken men s vi messer for oss selv: baby-kom ut, baby-kom ut... jeg tok en tur på ikea idag jeg da, kanskje det ville hjelpe, men jeg synes ikke det er blitt noe da... herregud, jeg tror jeg er på grensa til å tippe nå, tenk å ønske seg menssmerter da! Vi er tullerusk vi :-)
PrincessElisabeth Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2006 hehe ja, litt søtt å ha noe slikt å se tilbake på da:P Jeg skulle ønse jeg kunne fått noen til å ta vannet på meg nå jeg altså...det hadde vært en lettelse å vite at innen to dager må jeg komme i fødsel Nå er vi jo tross alt innen for den "trygge" delen for å føde i svangerskapet
PrincessElisabeth Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2006 hihi jeg fikk lurt han jeg i hvert fall, så nå blir det spennende og se om dette fungerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå