Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Leste i en tråd her inne at man burde ta med sin 10 månting ut i sandkassa..huff tengte jeg, det har ikke jeg gjort enda, følte med like sløv som hi i det innlegget jeg leste. I går kjøpte jeg parkdress på cubus, men det er avknappbart for i den da. Så jeg skulle ta henne med på lekeplassen i dag. For det første remja og skreik hu når jeg kledde på henne, så jeg ble heilt svett og stressa sjøl, og for det andre så greide hun jo ikke sitte skikkelig i sandkassa, pga dressen, hadde bare vanlige inneklær under siden den er foret. og for det tredje, så sutra hu heile tia ute, og blei iskald og rød på fingrene. Blei en møkkaopplevelse både for henne og meg! Hva gjør dere siden det tydeligvis er så mange flinke mødre som har barna ute på lekeplassen i all slags vær her???
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Trøst deg med en ting: Du er ikke alene:-) Gutten min går i barnehagen og får masse friluft og stimulering der. Minstemor er bare 4 mnd enda, så hun klarer seg fint hjemme sammen med mamma enda. Joda, vi går på tur nå og da etc, men ikke for en hver pris. Vi finner heller på andre ting, drar på lekeland, på besøk, ut å spise etc. Tror ikke barna lider noen nød av det:-) Gjør det du føler er rett du, blir ofte best for barna og det.
Vona Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Ikke stress med det! Min eldste datter (som nå er 2) var redd(!) for sanden, så hun var godt over året før det var noe vits å sette henne i sandkassa. Men noe hun likte, var å sitte i babyhuske! Ellers begynte vi for fullt å ta turen til lekeplassen da hun hadde lært seg å gå. Alt ble så mye greiere da. Og så gikk vi i skogen og plukket kongler etc. Før den tid satt hun stort sett i vogna når vi var ute. Den dag i dag elsker jenta vår å være ut og leke, og det gjør sikkert din også, så ikke styr med det allerede nå hvis du synes det er stress.
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 tror poenget med den tråden du sikter til, var at mange reagerte på at den moren sjelden eller aldri var utenhus med barnet sitt! for frisk luft er jo bare fint. kanskje datteren din fikk et lite sjokk med mange nye inntrykk, og at det går bedre neste gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå