Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 jeg hadde en missed abort i april, og i dag kunnet jeg hadd termin, dette blir en tenke dag trur jeg, har grudd meg veldig til denne dagen her, off, noen som har noen tipso m hvordan jeg best mlig kan kom igjennom na dagen her på best mulig måte???? jeg gleder meg veldig til mars/april for da skal jeg bli mor =) er gravid i 4 mnd no, =) får tenk posetivt trur jeg...
mirremamma Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 hei duh... e sku egentli hatt termin den 25okt men gikk gali me me og i april... Tenk my på d e å, men prøve å sei t me sjøl at d va nå som va så gali at d va derfor kroppen ordna opp sjøl...at d kanskje va t d beste. E du gravid igjen? E syns iallefall d e godt å kunn prat om d i stede for å prøv å glem d..før d gjør main ik uansett. klemz
mirremamma Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 domme me, d sto jo at du va gravid igjen ;-) så kosli, d e e å. men tre mnd på vei. vi får kos oss no vettu..
Howdy Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg tror jeg ville ha passet på å ha noen hyggelige ting å gjøre det meste av dagen. Unne seg noe ekstra og prøve å ikke falle helt inn i tankeverdenen. Jeg har koblet ut en del dager selv etter at jeg mistet mammaen min i fjor, og synes det å komme seg ut blant folk og gjøre noe koselig er den beste medisinen for slike merkedager. Godt å vite at du har en ny på vei på en slik dag i det minste :-) Ellers ville nok sorgen vært enda vondere... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 takk for omtanken =) har godt bra dagen helt til no da jeg ble alene hjemme, da kom tankene fort......
Mirre** Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Det er tungt, jeg vet. Jeg skulle hatt termin i juli på vår 1-års bryllupsdag, men mistet også i MA. Jeg gruet meg veldig til "termins-dagen" og det var vanskelig å glede seg til bryllupsdagen. Men vi gikk ut og spiste og feiret den likevel og det var koslig. Etter det har jeg faktist tenkt mye mindre på barnet som vi ikke fikk og på en måte kunnet legge sorgen bak meg. I samme tider fikk jeg vite at jeg er gravid igjen og nå gleder jeg meg til å bli mamma i mars! Jeg håper det går bra med deg! Lykke til med den nye graviditeten
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 21. oktober 2006 #7 Skrevet 21. oktober 2006 12 april skulle jeg hatt en liten på ett år men det gikk galt den mnd var helt forferdelig,men nå er jeg 5 mnd på vei med ny baby og gleder meg masse selv om jeg er redd for nesten alt,redd det skal gå galt igjen men det har gått bra så langt
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg venter barn nr 2, og jeg har mistet 7 ganger tidligere. Det er kroppens måte å ordne opp på i de aller fleste tilfeller, og dere skal være glade for at dere er gravide igjen og slutte å dvele ved det som "kunne ha vært". Det er ikke til gode for noen. Spontanabort er veldig vanlig før uke 12, og derfor bør en vente med planlegging og å fortelle det til kreti og peti til man er kommet over den tiden. Mitt tilfelle er ekstremt, men jeg er glad for de barna jeg kan få. Min sympati ligger hos de som mister sent i svangerskapet, mister sine nyfødte, eller ikke kan føde egne barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå