Gå til innhold

redd!!! noen som vet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk ddet i går kveld,da jeg stod på badet, skikkelige intense smerter på ene siden nedenfor eggstokkene... la meg å det blee bare værre skikkelig vonde menlignende smerter, vi tenkte å dra på legevakta men fant ut at jeg skulle prøve å sove å se i morgen tidlig.

jheg er i uke 21 å kjenner liv hver eneste dag når jeg våkner, det gjør jeg ikke nå??? er det legevakta vi skal til, eller må jeg ringe legen min å bestille time til uka? nhvor alvorlig tar de det er på sykehuset? blir det ul da? nfår å se elller tar de blodprøver-har sprøyeskrekk men kan ta tuuusen av de så lenge jenta har det bra.

hva ville du ha gjort?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Jeg ringte akkurat sykehuset selv. Har hatt mens-smerter noen dager nå.. Å jeg fikk time til undersøkelse i morgen. Jeg er i uke 19+1.. Bare å ringe, virker som om de tar det alvorlig.. Jeg er redd selv siden det blir undersøkelse, men de vil nok bare sjekke at alt er bra!

Hvordan er formen din i dag da?

Men ring sykehuset om du er bekymra!

Lykke til=) Det går nok bra!

Skrevet

ta og ringe du, det er bedre og ringe en gang for mye enn en gang for lite....

jeg også hadde mye smerter i magen på torsdag, jeg dro til legen min for å sjekke, men da var alt i orden =) heldigvis.... =)

lykke til =)

Skrevet

Har hatt noen liknende tak selv nå, men alt i orden her. Kan henne babyen flyttet på seg og, og at det er derfor du nå, tilfeldigvis, ikke kjenner noe. MEN: når du er bekymret, så er det alltid godt å få sjekket det. Jeg ville ringt og snakket med dem på legevakta med en gang jeg og forklart det hele og sagt at jeg var veldig bekymret, og du får da gjerne tilbakemelding om du bør komme eller ikke. Ofte lar de deg få snakke med en lege på tlf også, så vurderer han/hun situasjonen da. Lykke til! :-) Dagen blir så mye bedre når bekymringen er borte... Det endel vel ofte med UL og deretter blodprøver hvis de lurer på noe mer. Men det går nok bra!

Skrevet

Takk for svar jenter, vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere=)Jeg har fortsatt litt vondt ja, det er ubehagelig liksom... åsså er det så trist jeg ikke har kjent vesla, får det har blitt en vane for meg å sambo om morgenene! :( jeg ringer nå jeg!!

Skrevet

Men ta å ring sykehuset å spør om å få snakke med en jordmor. Det er faktisk bedre enn legevakta.. Jeg fikk i hvertfall beskjed av min jordmor om at skulle det være noe nå, så skulle jeg kontakte føden.. De på legevakta kan ikke så mye om svangerskapet..

Jeg var inne på legevakta for noen uker siden,å detvar ikke akkurat noen hyggelig opplevelse=( Legen virka bare veldig oppgitt.. Hørte etter hjertelyden på den ene siden å fant den ikke, å da ville han ikke høre mer.. Så sa jeg at jeg hadde jo blitt mer rolig av å få høre den.. Å da sa han bare oppgitt: "Ja du får legge deg ned igjen da.." Å du så på hele kroppsspråket hans at han var oppgitt..

Ikke så mange som har positive opplevelser med legevakta.. De er ikke spesialister på svangerskap..

Skrevet

Eg har hatt slik smerte selv, og fikk først beskjed om at det kunne vere blindtarmen....Skikkelig intens nesten stikkende smerte på høgre side nede ved eggstokkene. Men det gikk over og da kunne det ikke vere blindtarmen likevel....Har det av og til , men ikke like intenst. Får bare beskjed om at de ikke vet hva det er....Frustrerende! Kan vere muskelsmerter fant eg ut.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...