NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Hei! I morgen så skal jeg på en undersøkelse på sykehuset fordi jeg har hatt en del mens-smerter noen dager.. Ikke blødd noen ting, å kjenner liv så regner ikke med at det skal være noe.. Men blei litt redd når de ville ha meg inn til en undersøkelse..! Noen ander som har vært inne til slike undersøkelser? Å så skulle jeg ikke spise noe fra kl 24. Men gjelder dette også drikke?? Det fikk jeg ikke med meg.. Hehe blei litt satt ut.. Har forresten en stressende jobb.. Kan dette utsløse slike smerter? Å så er jeg gravid i uke 19+1.. Håper på svar!
ks23 med William og Lucas Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Neida det går nok bra skal du se Bedre og få sjekket det også da enn og gå og være urolig. Hvor langt er du på vei da???
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2006 Er 19+1.. Ja, det går nok bra får vi håpe! Kjenner jo liv så det er jo ikke noe MA.. Å blør jo ikke.. Hm.. hva gjør de på slike undersøkelse da? Takker for svar!
En liten mamma Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Min erfaring er at de sjekker alt ekstra nøye nå når vi er gravide, for å være på den sikre siden. Selv besvimte jeg et par ganger. Dette tok jeg opp med legen min, og var selv var helt sikker på at det bare var blodtrykket mitt som falt og ikke noe å bekymre seg for. Men legen undersøkte meg etter alle kunstens regler, og henviste meg til undersøkelse på sykehuset pga mulig bi-lyd på hjertet (mitt, ikke babyens). På sykehuset ble jeg lytte på, de tok EKG, og en grundig ultralyd-undersøkelse av hjertet mitt. Konklusjonen var at hjertet mitt var friskt og fint, de fant ingen bi-lyd eller noe anna å bekymre seg for. Og legen på sykehuset forsikret meg om at jeg kunne føde så mange barn jeg ønsket -det skulle iallefall ikke stå på hjertet! Så jeg vil tro det er slik med deg også, selv om det er noe helt anna du skal undersøkes for. De sjekker det ekstra nøye for å være sikre på at ingenting er galt, og for å forsikre både deg og de om at både du og barnet har det så godt som mulig. Og for at hvis det skulle være noe, så skal de oppdage det tidlig, slik at de kan sette igang tiltak for at du og den lille skal klare dere fint! Ellers så vil jeg tilføye at jeg får mens-smerter når jeg har kynnere. Og jeg har hørt at hvis kynnerene er kraftige og kommer i tide og utide så skal det undersøkes for å avkrefte at det er tidlige rier.. Og jeg vil absolutt tro at en stressende jobb kan utløse slike smerter, enten det er kynnere eller anna. Så det kan jo være du blir sykemeldt, helt eller delvis..? Lykke lykke til på undersøkelsen, du får skrive og si hvordan det går!
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2006 Tusen hjertelig takk for et beroligende svar! Skriver å sier hvordan det gikk! Krysser fingre og tær for at alt er bra=) Bra at alt sto bra til med deg og babyen din da=) Ha en fortsatt god helg=D
Bea80 & Gullgutten Skrevet 21. oktober 2006 #6 Skrevet 21. oktober 2006 Hvis du skal faste fra midnatt, gjelder dette som regel alltid mat og drikke .... Lykke til på undersøkelsen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå