Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Har ikke akkurat hatt det så lett for tiden..Krangla en del med sambo+++ Er red nå for at dette skal gå utover fosteret, gjør det det?? Tar den skade av det..Kjenner jeg er så anspent i kroppen. Og det går i magen mib da jeg er nervøs... Håper på svar... Velger og være anonym her
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for det. Har selv hatt det problemet,mye krangling med samboeren og på det verste gjorde han det nesten slutt med meg,var helt grusomt når det sto på,med masse magesmerter. Men jeg og babyen er frisk som en fisk sa de på ul.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Hei hei! De sier jo at din følelsesmessige stemning påvirker barnet, men jeg hadde det skikkelig tøft forrige runde, og datteren min har det veldig bra og det er ikke noe som tilsier at det skal ha påvirket henne mens hun var i magen! Men tenk først og fremst på deg selv og babyen nå :-) Det er en veldig trist situasjon å være gravid når forholdet ikke fungerer så bra - da skal man liksom ha det ekstra godt med hverandre! Jeg har det heldigvis sånn nå, selv om det jo selvfølgelig gnisser innimellom :-) Håper det kommer til en positiv løsning for dere!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Ok.Det var betryggende og høre.. Ja min har jo bare stikki så... SÅ her sitter jeg da 4 mnd på vei og aner ikke hva som skjer..... J.... mannfolk assa..Beklager utrykket.Håper det order seg.Er ikke første gang. Men trudde han var blitt litt bedre da, når vi venter barn sammen og greier...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 hei igjen.. er jeg som er den "1 anonyme" som svarte deg. Uff,for helt vondt når jeg hører hvordan du har det,jeg hadde det på akkuratt samme måte som deg en stund. Er helt grusomt når det står på.. Nå hører det med historien at jeg og samboeren er sammen nå da,men han truet med å gå fra meg når jeg også var 4 mnd på vei. Vi har også hatt en del opp og ned turer,og jeg også håpet at det at vi skulle ha ett barn sammen skulle forandre han litt. Han har skjerpet seg nå,jeg håper bare det varer. Men det jeg hvertfall vet,er at jeg og babyen kommer til å klare oss kjempefint uansett hva som skjer med forholdet til pappen. Jeg ønsker deg masse lykke til,og jeg håper det ordner seg for dere:) Men uansett så klarer du dette,både for deg og babyen sin skyld.Tenk hvor mye du har å se frem til nå!! Er jo en herlig tid fremover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå