Gå til innhold

Har dere kjøpt vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte barnevogn i går. Simo kombivogn, grå, kjempefin:) 6700,- ble det, med stelleveske, regntrekk og voksipose. Det var vel ikke så ille? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vogna kjøpte jeg i sommer når det var salg så jeg fikk den på halvpris...

Skrevet

Vognen er bestilt, men den kommer ikke til butikken før i nov/des. Har bestilt den nye simo kombi... svart... Gleder meg til den kommer...

Skrevet

Jeg har og den,,bare helt sort.

Ga 4500,- for den med stelleveske ,regntrekk,myggnett og simoposen.

Den var 4 mnd gml da jeg kjøpte den og kun brukt inni stua;)

Skrevet

Har kjøpt vogn i Sverige vi. Den har stått her en stund nå hehe, ble litt impulskjøp da vi var der og den var på tilbud.

Ga ca 5800, med softbag og stelleveske inkludert. + regntrekk da, men har kjøpt et som ikke er så plastic og stivt.. Teutonia spirit s3 forresten, 06-mod..

Skrevet

Vi har også kjøpt i sverige- brio kombi, svart og beige- kjempefin :o) kosta 4999 skr !!

Skrevet

Har vogn fra sist..

Prisn hørtes ikke så ille ut.. :D

Skrevet

Vogna har stått klar ei stund her også ja :) Teutonia spirit s3

Skrevet

kjøpte vogn for ca 2 mnd siden.

tysk importert vogn. Knorr.

05 mod.

1500,-

er ganske så fornøyd

Skrevet

Har kjøpt svart emmaljunga egde duo vogn. Den kommer i november.

5500,- pluss lyseblå/svart voksipose 1500,-

Dyrt,men så sinnsykt førnøyd.. Vogn og pose blir nok brukt til barn nr 2 også så då e d i hvertfall verdt prisen.

håpe alle dokker andre e og blir fornøyd med kjøpan dokkers!! :)

Skrevet

Jepp, vognen har stått i stua leeenge den! En sort Mutzy med alt tilbehør + oldenwalder dunpose.... Gleder meg til den er i bruk!!

Skrevet

fikk vogn i posten i går:) basson roma vogn..(fjor årets modell) den er rød og kjempe fin.. stellebag fulgte med. kostet 2500 i sverige og noen tusen mer her så jeg bestillte i sverige og betalte 200 ekstra for frakt.. kjempe fornøyd... basson har mye romsligere plass i dypvogn delen enn andre vogner og er høyere opp fra bakken..

gleder meg til å få tatt den i bruk:)

Skrevet

Kjøpte vogn da feriepengene kom i sommer, vi... Betalte 7500 inkl stellebag og regntrekk. Pose har jeg kjøpt i tillegg nå i høst, for jeg ville vente til de nye posene kom inn..

Skrevet

har fra før jeg da, men skriver likevel:)

Har simo duo 555 eller hva nr var. Sort og grå.

Er kjempefornøyd:) Eneste minuset er sportsvogn delen som heller litt nedover på hodeenden når den legges ned i full liggestilling, men skal prøve å få det justert.

Skrevet

jeg bestilte vogn for en liten måned siden,fikk beskjed om at den fargen jeg hadde bestilt ,var der ikke mer igjenn av,men kunne få nesten lik,sort,med litt mørk grå på...takket ja,å var veldig spent...hentet den for noen dager siden,kom meg hjem å strevde å ballerte for å sette den sammen...tåler ikke like mye nå som jeg er tyngre merker jeg...men ble såååå utrolig forøyd:):) forstår ikke at man kan bli så fornøyd å gla over ei vogn...tenk når den lille skatten som skal ligge i vogna kommer,jeg kommer til å være så kry og i ekstase(over babyen alså;o) kjempe gøy å få vogna i huset,men nå venter jeg så utolmodig på at det lille gullet skal komme:) forresten,en simo kombivogn 7030 har jeg stående å vente på å få gå på tur med den lille:)

Skrevet

Vi fikk vogna for 14 dager siden! En Teutonia Mistral inkl. forlenger og stelleveske. Helt nydelig! I litt ulike grønnfarger. Betalte 5000kr. (Kjøpte den i Tyskland). Etter å ha stått i stua siden vi kjøpte den, flytta vi den i går ned i gangen pga vi fikk besøk. Men har vært å kikka på den flere ganger i dag også jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...