Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 skal prøve å gjøre kort: han gidder ikke gjøre noe når det gjelder sønnen vår.jeg skifter bleier ,mate ,lager flasker,bader,leker med,triller tur,kjøper klær osv. han er 3 mnd. han juger om kontakten med ei annen jente som han har fremstilt som ei han er kjempe glad i. (som han aldri fikk,of sier han ikke vil ha lenger.). denne jenta er en bekjent av meg så vi møtes noen ganger,hun sier til meg når samboer har pratet med hu. ikke for å sladre,men kommer bare inn på det.di prater sammen hver dag.han tar ikke hensyn til meg,han bare drar uten å spørre om jeg vil være med eller om jeg skal noe å han skal ha lillegutt. jeg har tatt han så mange ganger på fersken nå med juging. nå har han lovet å ikke juge mer,men jeg klarer ikke stole på han lenger. sliter med dårlig råd gjør vi,og det sliter på meg. han kjøper seg cdér og filmer og blader i ett sett. jeg tør ikke kjøpe meg ny mascara en gang. jeg orker ikke være alenemor i ett forhold lenger. for det er sånn jeg føler meg. uff,dette ble rotete... sorry.. klem
Bussi Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Vet ikke helt hva du bør gjøre, men vil anbefale deg å ta en skikkelig prat med samboeren din om dette. Prøv å få forklart hvordan du føler det både i forhold til alt du gjør hjemme og lyvingen hans, uten å angripe han så mye at han setter seg i forsvar. Ellers så kan du jo dra ut en dag så han får det hele ansvaret for babyen, da får han ihvertfall sett hvor mye arbeid det er! Håper det ordner seg for deg/dere uansett!
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg ville prøvd å prate med han,hvis det ikke nytter,ville jeg velge å være alene.Har selv vært i et forhold der jeg følte meg helt alene om alt,det er faktisk værre å være i et forhold der man skal være to,enn å være alene med barnet.Selfølgelig er det mye arbeid å ansvar med barn alene,men da slipper man forventningene om at man kan dele på oppgavene... Du må gjøre det som føles riktig for deg,lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå